KudoZ home » English to Lithuanian » Law (general)

breach of community orders

Lithuanian translation: (Teismo skirtų) įpareigojimų lygtinai paleidžiamam asmeniui nesilaikymas


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:breach of community orders
Lithuanian translation:(Teismo skirtų) įpareigojimų lygtinai paleidžiamam asmeniui nesilaikymas
Entered by: Vitals

18:24 Dec 28, 2010
English to Lithuanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / criminal
English term or phrase: breach of community orders
Zmogus buvo ikalintas uz "breach of community orders".

Dekoju.
Vitals
Lithuania
Teismo skirtų įpareigojimų lygtinai paleidžiamam asmeniui nesilaikymas
Explanation:
Jeigu originale būtų vienaskaita „order“, tada vietoje „skirtų įpareigojimų“ galėtų būti nutartis, sprendimas ar nuosprendis. Kalbama apie teismo paskirtus su lygtiniu paleidimu, atleidimu arba probacija susijusius įpareigojimus, siūlau perskaityti dabartinio teisingumo ministro pasisakymą, kurio nuorodą pateikiu žemiau. Visą sakinį galima būtų versti taip: asmuo buvo suimtas, nes nesilaikė įpareigojimų, susijusių su lygtiniu paleidimu / probacija.
Selected response from:

sauliusn
Grading comment
thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Teismo skirtų įpareigojimų lygtinai paleidžiamam asmeniui nesilaikymassauliusn
5Nutarties dėl visuomenei naudingos bausmės nesilaikymas/pažeidimas
Sergijus Kuzma
4Viešosios bausmės pažeidimasxxxLina Kud
4nustatytų (laisvės atėmimo alternatyvos) sąlygų nesilaikymasEurotonas.com
3 -1Viešosios tvarkos pažeidimasalbina auguniene


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
Viešosios tvarkos pažeidimas


Explanation:
.

albina auguniene
Ireland
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Sergijus Kuzma: Su viešąja tvarka šis terminas neturi nieko bendro.
1 hr

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Nutarties dėl visuomenei naudingos bausmės nesilaikymas/pažeidimas


Explanation:
Paprastai "community order" reiškia, kad nusikaltėliui skiria tam tikrą skaičių valandų atidirbti neatlygintinai bendruomenės labui tam tikrą sutartą savaitės dieną. Jeigu nusikaltėlis praleidžia tas atidirbimo dienas kelis kartus be patenkinamos priežasties, tai yra bausmės sąlygų pažeidimas.

Sergijus Kuzma
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Eurotonas.com: "Community orders" nėra tik vieš.darbai ar"visuomenei naudinga bausmė",tai gali būti tiesiog apribojimai nustatytu laiku būti namuose,lankytis gydymo įstaigoje(pvz.,priklausomybės nuo narkot.atveju),nesiartinti prie aukos per nurodytą atstumą ir pan.
8 hrs
  -> Aš nerašau, kad "Community orders" tiktai viešieji darbai. Kaip tik "apribojimai nustatytu laiku būti namuose,lankytis gydymo įstaigoje..." ir visa kita yra bausmė naudinga visuomenei, nes šituo atveju nereikia mokėti už kalinio išlaikymą.

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nustatytų (laisvės atėmimo alternatyvos) sąlygų nesilaikymas


Explanation:
More context is needed, other alternatives: lygtinio paleidimo sąlygų nesilaikymas/pažeidimas OR probacijos sąlygų nesilaikymas/pažeidimas, see: http://tinyurl.com/2wddmhk

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2010-12-29 04:43:59 GMT)
--------------------------------------------------

Another alternative: viešųjų darbų (būtent taip Lietuvoje vadinama laisvės atėmimo alternatyva) sąlygų pažeidimas/nesilaikymas.

Example sentence(s):
  • Mokslinių tyrimų kryptys: bausmių vykdymo teisė, bausmių vykdymo teisė, bausmių sistema, alternatyvos laisvės atėmimui, probacija, elektroninis monitoringas.
  • Kaip rodo vis dažniau pačiose bendruomenėse nustatomos laisvės atėmimo alternatyvos ir...

    Reference: http://tinyurl.com/375kyul
    Reference: http://tinyurl.com/37u8d6k
Eurotonas.com
Lithuania
Specializes in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 52

4 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Teismo skirtų įpareigojimų lygtinai paleidžiamam asmeniui nesilaikymas


Explanation:
Jeigu originale būtų vienaskaita „order“, tada vietoje „skirtų įpareigojimų“ galėtų būti nutartis, sprendimas ar nuosprendis. Kalbama apie teismo paskirtus su lygtiniu paleidimu, atleidimu arba probacija susijusius įpareigojimus, siūlau perskaityti dabartinio teisingumo ministro pasisakymą, kurio nuorodą pateikiu žemiau. Visą sakinį galima būtų versti taip: asmuo buvo suimtas, nes nesilaikė įpareigojimų, susijusių su lygtiniu paleidimu / probacija.

Example sentence(s):
  • Šiuo metu Baudžiamajame kodekse yra baigtinis įpareigojimų, kuriuos teismas gali skirti lygtinai paleidžiamam asmeniui, sąrašas.
  • BK 77 straipsnio 2 dalyje teismui suteikta teis÷ savo nuožiūra nuspręsti, ar tikslingalygtinai nuo bausm÷s prieš terminą atleidžiamam asmeniui skirti įpareigojimus, numatytus BK 75straipsnyje. Teismas gali skirti neribotą skaičių įpareigojim

    Reference: http://bit.ly/ej1Ffl
    Reference: http://bit.ly/fQj574
sauliusn
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
thanks

1093 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
breach of community order
Viešosios bausmės pažeidimas


Explanation:
Community order - viešoji bausmė, paskiriama teismo su tam tikrais individualiais reikalavimais/sąlygomis (pvz., viešaisiais darbais).

xxxLina Kud
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 14