KudoZ home » English to Lithuanian » Law (general)

Defendant’s Costs Order

Lithuanian translation: (Teismo) nutartis dėl (atsakovo) bylinėjimosi išlaidų atlyginimo


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Defendant’s Costs Order
Lithuanian translation:(Teismo) nutartis dėl (atsakovo) bylinėjimosi išlaidų atlyginimo
Entered by: Vitals

22:54 Dec 29, 2010
English to Lithuanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / criminal
English term or phrase: Defendant’s Costs Order
Defendant’s Costs Order - made by the Court to cover most if not all of the costs you incurred and also any reasonable out of pocket expenses which you have incurred such as travelling to Court

Gal kas zino "grazu" LT atitikmeni? Aciu.
Vitals
Lithuania
(Teismo) nutartis dėl (atsakovo) bylinėjimosi išlaidų atlyginimo
Explanation:
OR (Teismo) nutartis dėl (atsakovo) išlaidų, susijusių su bylinėjimusi, atlyginimo. Depending on context you may consider replacing the atsakovo by kaltinamojo or teisiamojo.
Selected response from:

Eurotonas.com
Lithuania
Grading comment
thanks, kontekste labiausiai tiko
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5(Teismo) nutartis dėl (atsakovo) bylinėjimosi išlaidų atlyginimoEurotonas.com
5Nutartis dėl atsakovo/teisiamojo išlaidų padengimo
Sergijus Kuzma
4Kaltinamasis atlygina proceso išlaidas
Inga Jurkeviciute
4teismo potvarkis dėl atsakovo išlaidų padengimo
Gintautas Kaminskas


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
defendant’s costs order
Nutartis dėl atsakovo/teisiamojo išlaidų padengimo


Explanation:
Nutartis dėl išlaidų, kurias jūs patyrėte dėl bylinėjimosi.

Sergijus Kuzma
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 20

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
defendant’s costs order
teismo potvarkis dėl atsakovo išlaidų padengimo


Explanation:
Defendant’s Costs Order = teismo potvarkis dėl atsakovo išlaidų padengimo. Gal nebūtinai reikia žodžio „padengimo“?

Gintautas Kaminskas
Australia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 56

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
defendant’s costs order
(Teismo) nutartis dėl (atsakovo) bylinėjimosi išlaidų atlyginimo


Explanation:
OR (Teismo) nutartis dėl (atsakovo) išlaidų, susijusių su bylinėjimusi, atlyginimo. Depending on context you may consider replacing the atsakovo by kaltinamojo or teisiamojo.

Example sentence(s):
  • 1.2.4 Byloje dalyvaujančių asmenų bylinėjimosi išlaidų atlyginimas
  • Tačiau pagal ZPO 45 straipsnį ieškovas, net jei jo ieškinys pagrįstas, privalo padengti atsakovo bylinėjimosi išlaidas, jei pastarasis savo...

    Reference: http://tinyurl.com/34zj8rx
    Reference: http://tinyurl.com/2um2brh
Eurotonas.com
Lithuania
Specializes in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 52
Grading comment
thanks, kontekste labiausiai tiko

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
defendant’s costs order
Kaltinamasis atlygina proceso išlaidas


Explanation:
Kaltinamasis atlygina proceso išlaidas

Nepamirškite, kad byla baudžiamoji, ne civilinė (legal/criminal)

BPK naudojami terminai: teismas priima *nuosprendį* ir *proceso išlaidos* (civilinėse bylose - *sprendimas ar kt.* ir *bylinėjimosi išlaidos*).

http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=3190...

BPK ĮSTATYMAS

VIII skyrius

Proceso išlaidos ir jų atlyginimas
103 straipsnis. Proceso išlaidos

http://www.kat.lt/index.php?option=com_content&view=article&...

Bylinėjimosi išlaidos baudžiamosiose bylose – proceso išlaidos.
Proceso išlaidos – tai išlaidos, kurias sudaro liudytojams, nukentėjusiesiems, ekspertams, specialistams ir vertėjams išmokami pinigai, skirti jų kelionės į iškvietimo vietą ir gyvenimo joje išlaidoms atlyginti; liudytojams ir nukentėjusiesiems išmokami pinigai, skirti atlyginti už jų atitraukimą nuo įprastinio darbo; ekspertams, specialistams, vertėjams išmokami pinigai, skirti atlyginti už jų darbą, išskyrus tuos atvejus, kai jie šias pareigas atlieka kaip tarnybinę užduotį; daiktų laikymo ar persiuntimo išlaidos; kitos išlaidos, kurias ikiteisminio tyrimo pareigūnas, prokuroras, teisėjas ar teismas pripažįsta proceso išlaidomis.



    Reference: http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=3190...
    Reference: http://www.kat.lt/index.php?option=com_content&view=article&...
Inga Jurkeviciute
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4