KudoZ home » English to Lithuanian » Law (general)

interview under caution

Lithuanian translation: perspėjamasis/įspėjamasis pokalbis


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:interview under caution
Lithuanian translation:perspėjamasis/įspėjamasis pokalbis
Entered by: dalia123

09:11 Nov 6, 2013
English to Lithuanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: interview under caution
could someone explain differences :
a caution ;
the caution;
interview under caution-translation and definition;
to be cautioned;
to caution someone.
dalia123
United Kingdom
perspėjamasis/įspėjamasis pokalbis
Explanation:
Jungtinėje Karalystėje tokius įspėjamuosius pokalbius vykdo savivaldybių skyriai, atsakingi už pašalpų mokėjimą ir pan., kai jie turi pagrindą manyti, kad pašalpą gaunantis asmuo suteikė klaidinančią ar neteisingą informaciją. Tokie pokalbiai būna įrašomi. Pokalbis vyksta 'under caution' - t.y., perspėjus/įspėjus asmenį apie jo teises pokalbio metu (atsakyti ar neatsakyti į klausimu ir panašiai).
Selected response from:

diana bb
Lithuania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1perspėjamasis/įspėjamasis pokalbis
diana bb
3apklausa supažindinus su teisėmis ir perspėjus apie pasekmesLeonardas
2 -1tardymas po perspėjimo
Gintautas Kaminskas


Discussion entries: 1





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): -1
tardymas po perspėjimo


Explanation:
a/the caution: perspėjimas
to be cautioned: gauti perspėjimą
to caution someone: perspėti kam nors

Gintautas Kaminskas
Australia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 56

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Sergijus Kuzma: Nieko panašaus, apie tardymą čia nėra nė žodžio.
1 hr

44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
perspėjamasis/įspėjamasis pokalbis


Explanation:
Jungtinėje Karalystėje tokius įspėjamuosius pokalbius vykdo savivaldybių skyriai, atsakingi už pašalpų mokėjimą ir pan., kai jie turi pagrindą manyti, kad pašalpą gaunantis asmuo suteikė klaidinančią ar neteisingą informaciją. Tokie pokalbiai būna įrašomi. Pokalbis vyksta 'under caution' - t.y., perspėjus/įspėjus asmenį apie jo teises pokalbio metu (atsakyti ar neatsakyti į klausimu ir panašiai).

Example sentence(s):
  • Kovo 11 dieną KGB būstinėje vyko profilaktinis – perspėjamasis pokalbis su parduotuvėje dirbančiu kroviku Ramutėnu.
  • Valstybės saugumo departamento (VSD) įspėjamasis pokalbis su žurnalistu Kęstučiu Girniumi buvo neteisėtas.

    Reference: http://www.balsas.lt/naujiena/627773/is-kgb-archyvu-siekis-k...
    Reference: http://archive.is/Yp80
diana bb
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 60

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sergijus Kuzma
1 hr

neutral  Inga Jokubauske: Caution šiuo atveju yra supažindinimas su teisėmis, sakomas toks pats tekstas, kokį sakytų policija (Turite teisę tylėti ir t.t.). Gal įspėjamasis pokalbis, supažindinus su asmens teisėmis?
12 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
apklausa supažindinus su teisėmis ir perspėjus apie pasekmes


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 663