KudoZ home » English to Lithuanian » Law (general)

line-up

Lithuanian translation: (liudytojo) akistata


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:line-up
Lithuanian translation:(liudytojo) akistata
Entered by: dalia123

15:02 Nov 17, 2013
English to Lithuanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: line-up
definition and translation
dalia123
United Kingdom
(liudytojo) akistata
Explanation:
Sprendžiant iš kitų Dalios pateiktų klausimų, čia kalbama apie įtariamojo atpažinimą. Išrikiuojami keli įtariamieji, liudytojas turi pasirinkti vieną iš jų (aišku, jei jį pavyksta atpažinti).
Selected response from:

Marius Reika
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1(liudytojo) akistata
Marius Reika
3serija, asortimentas
Gytis Tereikis
3iš[si]dėstymas,Leonardas


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
iš[si]dėstymas,


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 663

4 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
serija, asortimentas


Explanation:
Reikėtų daugiau konteksto, bet line-up neretai reiškia kokių nors gaminių seriją ar asortimentą.

Gytis Tereikis
Lithuania
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 28

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
(liudytojo) akistata


Explanation:
Sprendžiant iš kitų Dalios pateiktų klausimų, čia kalbama apie įtariamojo atpažinimą. Išrikiuojami keli įtariamieji, liudytojas turi pasirinkti vieną iš jų (aišku, jei jį pavyksta atpažinti).


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Police_lineup
Marius Reika
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 50

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  diana bb
1 day23 hrs