KudoZ home » English to Lithuanian » Mechanics / Mech Engineering

an air suspension seat

Lithuanian translation: sėdynė su oriniu [pneumatiniu] amortizatoriumi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:an air suspension seat
Lithuanian translation:sėdynė su oriniu [pneumatiniu] amortizatoriumi
Entered by: trans2

18:36 Oct 27, 2006
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / tech
English term or phrase: an air suspension seat
it was used in a technical text describing a combine cab

I have a variant , but not sure if it's pneumatine sedyne??
trans2
sėdynė su oriniu [pneumatiniu] amortizatoriumi
Explanation:
„Sėdynė su pneumatine pakaba“ skamba ne visiškai vienprasmiškai. Pakaba įprastai vadinama mechanizmo dalis, jungianti kėbulą ir ratus. Čia „pakaba“ nėra tarpinė dalis tarp sėdynės ir ratų. Žmonės su lakesne fantazija dargi gali pagalvoti, kad galbūt ant tos pakabos (esančios prie sėdynės) kabinami drabužiai. :-)

Arčiau tiesos, manau, yra Rimanto pasiūlytas variantas, tačiau mechanizmą ar dalį reikėtų įvardyti vartojant kitokią priesagą.
Selected response from:

Ernestas Lomsargis
Grading comment
thaks a lot
:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1sėdynė su pneumatine pakaba
Raimis
4sėdynė su oriniu [pneumatiniu] amortizatoriumi
Ernestas Lomsargis
4sėdynė su pneumatine amortizacija
Lukas_43


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
sėdynė su pneumatine pakaba


Explanation:
Pneumatinė yra tik pakaba, ne pati sėdynė.

Raimis
Lithuania
Works in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 31

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vidmantas Stilius
4 hrs

neutral  Ernestas Lomsargis: Žr. pastabą mano atsakyme.
2 days11 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sėdynė su pneumatine amortizacija


Explanation:
viskas labai aiskiai matosi paveikslėlyje


    Reference: http://www.industrialseats.com/pgr.asp?pgrID=20&categoryID=8
Lukas_43
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 15

2 days11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sėdynė su oriniu [pneumatiniu] amortizatoriumi


Explanation:
„Sėdynė su pneumatine pakaba“ skamba ne visiškai vienprasmiškai. Pakaba įprastai vadinama mechanizmo dalis, jungianti kėbulą ir ratus. Čia „pakaba“ nėra tarpinė dalis tarp sėdynės ir ratų. Žmonės su lakesne fantazija dargi gali pagalvoti, kad galbūt ant tos pakabos (esančios prie sėdynės) kabinami drabužiai. :-)

Arčiau tiesos, manau, yra Rimanto pasiūlytas variantas, tačiau mechanizmą ar dalį reikėtų įvardyti vartojant kitokią priesagą.

Ernestas Lomsargis
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 41
Grading comment
thaks a lot
:)