KudoZ home » English to Lithuanian » Mechanics / Mech Engineering

traction drive

Lithuanian translation: planetinė-frikcinė pavara


16:30 Jun 29, 2004
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: traction drive
traction drive - ??? pavara sniego valytuve.
Vidmantas Stilius
Lithuanian translation:planetinė-frikcinė pavara
Explanation:
Na, pažiūrėjus į paveikslėlį (http://www.grc.nasa.gov/WWW/spacemech/workshop00/Traction-dr... panašu, kad čia yra planetinės ir frikcinės pavarų derinys. Visgi nesu tikras ar galime šią pavarą vadinti tokiu dvigubu terminu.

(Rusiškuose žodynuose rašoma tik „frikcinė pavara“, tačiau manau, kad tai nėra visiškai tikslu.)
Selected response from:

Ernestas Lomsargis
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3planetinė-frikcinė pavara
Ernestas Lomsargis
3traukos pavaraLeonardas


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
traukos pavara


Explanation:
Traukos pavara

Leonardas
PRO pts in category: 209

14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
planetinė-frikcinė pavara


Explanation:
Na, pažiūrėjus į paveikslėlį (http://www.grc.nasa.gov/WWW/spacemech/workshop00/Traction-dr... panašu, kad čia yra planetinės ir frikcinės pavarų derinys. Visgi nesu tikras ar galime šią pavarą vadinti tokiu dvigubu terminu.

(Rusiškuose žodynuose rašoma tik „frikcinė pavara“, tačiau manau, kad tai nėra visiškai tikslu.)

Ernestas Lomsargis
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 41