immobilizer

Lithuanian translation: Imobilizatorius (keliui) / imobilizacijos įtvaras

English to Lithuanian translations [PRO]
Medical
English term or phrase: immobilizer
immobilizer

*it's different from the mobilizer, because unlike the mobilizer that allows your knee to be bent to a certain amount of degree, the immobilizer keeps your knee completely straight or immobilizes your knee, thus called an immobilizer.
Dima Malik
Lithuanian translation:Imobilizatorius (keliui) / imobilizacijos įtvaras
Explanation:
Imobilizatorius (keliui)arba kelio imobilizatorius


Selected response from:

Jolanta Schimenti
Grading comment
Ačiū už pagalbą!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Imobilizatorius (keliui) / imobilizacijos įtvaras
Jolanta Schimenti
1(kelio) įtvaras
Violeta Stalgytė


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Imobilizatorius (keliui) / imobilizacijos įtvaras


Explanation:
Imobilizatorius (keliui)arba kelio imobilizatorius




Jolanta Schimenti
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 558
Grading comment
Ačiū už pagalbą!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
(kelio) įtvaras


Explanation:
Medicinos terminų žodynas duoda reikšmes uždėti įtvarą arba imobilizuoti ir nros šaknis ta pati, neteko matyti vartojant nei 'imobilizatorius', nei 'imobilizacija' (nors tame pačiame medicinos terminų žodyne duodama nejudamumo sudarymas/imobilizavimas). Vis dėlto dažniausiai yra naudojama tiesiog įtvaras (kelio ar kito sąnario)

Violeta Stalgytė
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in pair: 16