KudoZ home » English to Lithuanian » Medical

Non-pyrogenic

Lithuanian translation: nepirogeni?kas


15:14 Dec 9, 2003
English to Lithuanian translations [PRO]
Medical
English term or phrase: Non-pyrogenic
"It would implicitly include the packaging, as the intent of the claim (I believe) is to state that the product “as received” is non-pyrogenic."
liutauras
Lithuania
Lithuanian translation:nepirogeni?kas
Explanation:
... Bandomosios serijos Kamaveto tirpalas, ?virk??iant j? triu?iams po oda,
nebuvo pirogeni?kas, taip pat netur?jo ?takos triu?i? k?no mas?s ir ...
www.lva.lt/vetzoo/Nr_11/Santrauka/matusevicius_lt.htm

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2003-12-09 15:44:37 GMT)
--------------------------------------------------

nepirogeniškas
... Bandomosios serijos Kamaveto tirpalas, švirkščiant jį triušiams po oda,
nebuvo pirogeniškas, taip pat neturėjo įtakos triušių kūno masės ir ...
www.lva.lt/vetzoo/Nr_11/Santrauka/matusevicius_lt.htm


--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2003-12-09 15:47:20 GMT)
--------------------------------------------------

Atsiprašau už \"encoding\".
Selected response from:

Yuri Smirnov
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5nepirogeninis
translateLT
5nepirogeni?kas
Yuri Smirnov


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
nepirogeni?kas


Explanation:
... Bandomosios serijos Kamaveto tirpalas, ?virk??iant j? triu?iams po oda,
nebuvo pirogeni?kas, taip pat netur?jo ?takos triu?i? k?no mas?s ir ...
www.lva.lt/vetzoo/Nr_11/Santrauka/matusevicius_lt.htm

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2003-12-09 15:44:37 GMT)
--------------------------------------------------

nepirogeniškas
... Bandomosios serijos Kamaveto tirpalas, švirkščiant jį triušiams po oda,
nebuvo pirogeniškas, taip pat neturėjo įtakos triušių kūno masės ir ...
www.lva.lt/vetzoo/Nr_11/Santrauka/matusevicius_lt.htm


--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2003-12-09 15:47:20 GMT)
--------------------------------------------------

Atsiprašau už \"encoding\".

Yuri Smirnov
Native speaker of: Native in BelarusianBelarusian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 3

5000 days   confidence: Answerer confidence 5/5
non-pyrogenic
nepirogeninis


Explanation:
Pagal konsultaciją su VLKK specialistu. Darybiškai taisyklinga tiek nepirogeninis, tiek nepirogeniškas, tačiau kaip terminas vartotinas pirmas variantas.

translateLT
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 4