KudoZ home » English to Lithuanian » Medical: Cardiology

heart valve annuloplasty device

Lithuanian translation: širdies vožtuvo žiedą formuojantis laikiklis

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:heart valve annuloplasty device
Lithuanian translation:širdies vožtuvo žiedą formuojantis laikiklis
Entered by: Vita Juciuviene

09:02 Oct 31, 2005
English to Lithuanian translations [PRO]
Medical - Medical: Cardiology
English term or phrase: heart valve annuloplasty device
heart valve annuloplasty device
gamabriel
širdies vožtuvo žiedą formuojantis laikiklis
Explanation:
tikrąjį žmogaus širdies vožtuvą išėmus, žiedą formuojantis, kaip žnyplėmis, laikiklis, naudojamas dedant dirbtinį vožtuvą.
Selected response from:

Vita Juciuviene
Lithuania
Grading comment
Labai dekui!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1širdies vožtuvų anuloplastikos prietaisas
Leonardas
4širdies vožtuvo žiedą formuojantis laikiklis
Vita Juciuviene


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
širdies vožtuvų anuloplastikos prietaisas


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vita Juciuviene
2 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
širdies vožtuvo žiedą formuojantis laikiklis


Explanation:
tikrąjį žmogaus širdies vožtuvą išėmus, žiedą formuojantis, kaip žnyplėmis, laikiklis, naudojamas dedant dirbtinį vožtuvą.


    Reference: http://heart.healthcentersonline.com/heartvalve/heartvalvepr...
Vita Juciuviene
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Labai dekui!