KudoZ home » English to Lithuanian » Medical: Dentistry

bite rim

Lithuanian translation: atspaudų/atspaudinis šaukštas


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bite rim
Lithuanian translation:atspaudų/atspaudinis šaukštas
Entered by: Giedrius Ramasauskas

05:19 Nov 22, 2008
English to Lithuanian translations [PRO]
Medical - Medical: Dentistry
English term or phrase: bite rim
"Sąkandžio forma"? - gaminant dantų protezus pacientas sukanda ar vašką, ar kokią kitokią medžiagą. Taip gaunamas jo dantų antspaudas, nustatomas žandikaulių santykis. Bet kaip būtų teisingiau lietuviškai? Ačiū.
Giedrius Ramasauskas
Lithuania
atspaudų/atspaudinis šaukštas
Explanation:
Teko susidurti...
Selected response from:

Kristina Petrutyte
Lithuania
Grading comment
Labai dėkoju.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4sukandimo atspaudas
Inga Jurkeviciute
4atspaudų/atspaudinis šaukštasKristina Petrutyte
2vaškinė plokštelė
Rytis Andriuškevičius
1sąkandžio rėmelis, sąkandžio lankas
Rasa Zurbaite
Summary of reference entries provided
"base plate and bite rim"
Gintautas Kaminskas

Discussion entries: 2





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
sąkandžio rėmelis, sąkandžio lankas


Explanation:
tiesiog spėju, gal tiktų toks terminas

Rasa Zurbaite
Sweden
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
atspaudų/atspaudinis šaukštas


Explanation:
Teko susidurti...


    Reference: http://www.medavita.lt/lt/products/26
Kristina Petrutyte
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Labai dėkoju.

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sukandimo atspaudas


Explanation:
neradau, kad būtų vartojama sąkanda
bite - sankanda, sukandimas

http://www.odontologija.com/index.php?id=1&post_id=3080

...nuimti atspaudą su (Espe) polieterio atspaudinėmis masėmis, naudojant vienmomentinę dvigubo maišymo atspaudinę techniką nuo 12 vienetų restauruojamų dantų...

google ieškant *sukandimo atspaudas* atsidaro daug odontologijos puslapių

--------------------------------------------------
Note added at 7 ore (2008-11-22 12:31:23 GMT)
--------------------------------------------------

radau ir sąkanda :-)


    Reference: http://www.odontologija.com/index.php?id=1&post_id=3080
Inga Jurkeviciute
Italy
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Rytis Andriuškevičius: "Bite rim" prieš panaudojimą būna ir be atspaudo, todėl tas daiktas turėtų kitaip vadintis
3 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
vaškinė plokštelė


Explanation:
Remiuosi medicinos terminų žodynu. 2008 m.
bite rim - vaškinė plokštelė (atspaudui gauti)
baseplate - plastinė medžiaga dantų plokštelėms gaminti

--------------------------------------------------
Note added at 7 val. (2008-11-22 12:36:58 GMT)
--------------------------------------------------

Sukandiminis vaškinis volelis

--------------------------------------------------
Note added at 7 val. (2008-11-22 12:45:23 GMT)
--------------------------------------------------

http://209.85.129.132/search?q=cache:tq-O4atB3QIJ:www.odonto...

Rytis Andriuškevičius
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian




Reference comments


1 hr
Reference: "base plate and bite rim"

Reference information:
Tas daiktas nuotraukoje (http://www.calceramdentallab.com/rim.html) yra "base plate and bite rim". Kaip sakote, jis skirtas dantų antspaudui padaryti. Tačiau, kaip jį pavadinti lietuviškai, deja, nerandu. Gal reikia „pagaminti“ terminą? Gal žodis „ruošinys“ galėtu būti to termino pagrindu? Turiu omenyje kažką panašaus į „vaško ruošinys dantų antspaudui padaryti“.


    Reference: http://www.calceramdentallab.com/rim.html
Gintautas Kaminskas
Australia
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian