KudoZ home » English to Lithuanian » Medical (general)

women who are perimenopausal

Lithuanian translation: moterys perimenopauzės laikotarpiu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase: women who are perimenopausal
Lithuanian translation:moterys perimenopauzės laikotarpiu

06:04 Apr 2, 2008
English to Lithuanian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: women who are perimenopausal
moterys, kurioms tik ką prasidėjo menopauzė?
fibsas
Lithuania
moterys perimenopauzės laikotarpiu
Explanation:
"kurioms tik ką prasidėjo menopauzė" ne visai tikslu, nes perimenopauzė yra laikotarpis prieš menopauzę.
Selected response from:

Jurate Janaviciute
Luxembourg
Grading comment
ačiū
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2moterys perimenopauzės laikotarpiu
Jurate Janaviciute
4moterys, kurioms tik ką prasidėjo ar greit prasidės menopauzė
Gintautas Kaminskas


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
moterys, kurioms tik ką prasidėjo ar greit prasidės menopauzė


Explanation:
Graikų 'peri' reiškia 'apie', taigi, šiuo atveju gali būti, kad moterys, kurioms tik ką prasidėjo menopauzė, ar greit prasidės. Tokia pramė. Nežinau, ar galima kaip nors sutrumpinti sakinį.

Gintautas Kaminskas
Australia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 42

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
moterys perimenopauzės laikotarpiu


Explanation:
"kurioms tik ką prasidėjo menopauzė" ne visai tikslu, nes perimenopauzė yra laikotarpis prieš menopauzę.


    Reference: http://www.pasveik.lt/?desese/304
    Reference: http://www.medterms.com/script/main/art.asp?articlekey=8943
Jurate Janaviciute
Luxembourg
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
ačiū

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lidija Sirvinskaite
58 mins

agree  Karolina Suliokiene
1 hr