KudoZ home » English to Lithuanian » Medical: Instruments

wire ramp

Lithuanian translation: stulpelinių išvadų matrica


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:wire ramp
Lithuanian translation:stulpelinių išvadų matrica
Entered by: Vita Juciuviene

11:40 Nov 29, 2008
English to Lithuanian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / CT
English term or phrase: wire ramp
Gal kas žinote lietuvišką terminą? Čia kalba eina apie kompiuterinės tomografijos prietaisą.

pvz.:
Xxx module xxx has two pairs of wire ramps, one pair parallel vs. x-axis, the other parallel vs. y-axis.

Čia dar radau paveikslėlį, kai tas „wire ramp“atrodo (62):
Vita Juciuviene
Lithuania
kabelių tiltelis
Explanation:
Prie tomografo jungiami kabeliai klojami ant grindų ir uždengiami tvirta medžiaga, kad per juos būtų galima vaikščioti ir įrengimams ant ratukų stumdyti.
Kol bandžiau ieškoti "wire ramp", buvo neaišku, bet pasidarė aiškiau, kai pabandžiau ieškoti "wire ramps".
Palyginimui, dvi toliau esančios nuorodos.


--------------------------------------------------
Note added at 7 val. (2008-11-29 18:57:57 GMT)
--------------------------------------------------

Pataisau angliško teksto nuorodą:
https://www.wirecare.com/cordcovers.asp
Selected response from:

Rytis Andriuškevičius
Lithuania
Grading comment
ačiū:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kabelių tiltelis
Rytis Andriuškevičius
3laidų sujungimo nuožulnioji pakyla
translations9
3vielinė rampa
Romualdas Zvonkus


Discussion entries: 7





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vielinė rampa


Explanation:
Nusižiūrėjau, kad "wire" verčiamas kaip "vielinis" ir sukonstravau "vielinę rampą". Kadangi tai taip pat yra ir kreipiklis (guide wire ramp), tai, manau, terminas gali tikti, o jei kam atrodo kitaip, tegu randa termino apibrėžtį.

Pvz.:
A guide wire ramp (62) extends into the channel portion, with the ramp extending further into the lumen of the channel portion as a distal end of the ramp is approached.

Romualdas Zvonkus
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 15

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kabelių tiltelis


Explanation:
Prie tomografo jungiami kabeliai klojami ant grindų ir uždengiami tvirta medžiaga, kad per juos būtų galima vaikščioti ir įrengimams ant ratukų stumdyti.
Kol bandžiau ieškoti "wire ramp", buvo neaišku, bet pasidarė aiškiau, kai pabandžiau ieškoti "wire ramps".
Palyginimui, dvi toliau esančios nuorodos.


--------------------------------------------------
Note added at 7 val. (2008-11-29 18:57:57 GMT)
--------------------------------------------------

Pataisau angliško teksto nuorodą:
https://www.wirecare.com/cordcovers.asp


    Reference: http://https://www.wirecare.com/cordcovers.asp
    Reference: http://www.gpp.lt/lt/prekyba/kabeliu_apsaugos
Rytis Andriuškevičius
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 20
Grading comment
ačiū:)

1 day4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
laidų sujungimo nuožulnioji pakyla


Explanation:
manau, kad šis terminas tinka...

translations9
Lithuania
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian