KudoZ home » English to Lithuanian » Medical: Instruments

femoral bur

Lithuanian translation: šlaunikaulio freza


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:femoral bur
Lithuanian translation:šlaunikaulio freza
Entered by: Giedrius Ramasauskas

11:11 Dec 27, 2010
English to Lithuanian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / ortopedija
English term or phrase: femoral bur
Tai yra dirbtino implanto dalis.
Giedrius Ramasauskas
Lithuania
šlaunikaulio freza
Explanation:
femoral bur = šlaunikaulio freza OR šlaunikaulio pjovimo įtaisas (skirti šlaunikaulio paviršiui paruošti pagal parinktą ir pritvirtintą šabloną, žr. nuorodą)
Femoral Burring = šlaunikaulio frezavimas OR šlaunikaulio pjovimas

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2010-12-27 14:57:56 GMT)
--------------------------------------------------

The above terms were proposed by a professional surgeon. Alternative term: (šlaunikaulio) pjūklo antgalis. This one can be found in the following online Lithuanian article: (Analogiškai MPP metodikai įdedamas sumažinto dydžio vidinis kreipiklis, uždedamas sumažinto dydžio apatinio šlaunikaulio pjūvio šablonas. Pjūvio kryptis ir aukštis nustatoma, bei pjūvis atliekamas taip pat, kaip MPP metodika, tik šablonas fiksuojamas trimis vinimis, bei pjovimui naudojamas specialus pjūklo antgalis.) http://tinyurl.com/3xc86ec

http://tinyurl.com/3xc86ec
Selected response from:

Eurotonas.com
Lithuania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3šlaunikaulio frezaEurotonas.com
2šlaunikaulio gręžtas
Gintautas Kaminskas


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
šlaunikaulio gręžtas


Explanation:
Žodis "bur" gal turėti prasmę „gręžtas“. Spėju, kad čia ne implanto dalis, bet dalis tos įrangos, kuri naudojama „paruošti“ šlaunikaulį.

Example sentence(s):
  • Unique, patent-pending distal burring template and specialized bur designed for accurate and reproducible femoral resurfacing.

    Reference: http://www.basehospitalar.com.br/files/260607180119.pdf
Gintautas Kaminskas
Australia
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 21

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
šlaunikaulio freza


Explanation:
femoral bur = šlaunikaulio freza OR šlaunikaulio pjovimo įtaisas (skirti šlaunikaulio paviršiui paruošti pagal parinktą ir pritvirtintą šabloną, žr. nuorodą)
Femoral Burring = šlaunikaulio frezavimas OR šlaunikaulio pjovimas

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2010-12-27 14:57:56 GMT)
--------------------------------------------------

The above terms were proposed by a professional surgeon. Alternative term: (šlaunikaulio) pjūklo antgalis. This one can be found in the following online Lithuanian article: (Analogiškai MPP metodikai įdedamas sumažinto dydžio vidinis kreipiklis, uždedamas sumažinto dydžio apatinio šlaunikaulio pjūvio šablonas. Pjūvio kryptis ir aukštis nustatoma, bei pjūvis atliekamas taip pat, kaip MPP metodika, tik šablonas fiksuojamas trimis vinimis, bei pjovimui naudojamas specialus pjūklo antgalis.) http://tinyurl.com/3xc86ec

http://tinyurl.com/3xc86ec



    Reference: http://www.basehospitalar.com.br/files/260607180119.pdf
Eurotonas.com
Lithuania
Works in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 8