KudoZ home » English to Lithuanian » Music

stop tailpiece

Lithuanian translation: stygų laikiklis

17:27 Dec 18, 2016
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Music
English term or phrase: stop tailpiece
el. gitaros dalis: https://en.wikipedia.org/wiki/Stoptail_bridge
26ramunas
Lithuania
Lithuanian translation:stygų laikiklis
Explanation:
Radau pavadintą stygų laikikliu. Nors panašu, kad pardavinėjant gitarų dalis tiesiog rašo tiltelis, o nuotraukoj kartais būna ir bridge, ir tailpiece.
Selected response from:

Inga Jokubauske
United Kingdom
Grading comment
ačiū
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4postygis
Leonardas
3stygų laikiklis
Inga Jokubauske


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
postygis


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 26
Notes to answerer
Asker: VLKK sako kitaip: http://www.vlkk.lt/konsultacijos/11332-grifas-postygis


23 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
stygų laikiklis


Explanation:
Radau pavadintą stygų laikikliu. Nors panašu, kad pardavinėjant gitarų dalis tiesiog rašo tiltelis, o nuotraukoj kartais būna ir bridge, ir tailpiece.

Example sentence(s):
  • TAILPIECE - stygų laikiklis. Netuščiavidurėse (solid body) gitarose sutinkamas įvairesnių modifikacijų negu tuščiavidurėse (hollow body).

    Reference: http://sena.gitara.lt/pradziamokslis/virselis.htm
Inga Jokubauske
United Kingdom
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
ačiū