KudoZ home » English to Lithuanian » Other

golf bag covers

Lithuanian translation: apsauginiai apmovai golfo krepšiui


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:golf bag covers
Lithuanian translation:apsauginiai apmovai golfo krepšiui
Entered by: Haris

14:42 Aug 22, 2002
English to Lithuanian translations [PRO]
English term or phrase: golf bag covers
golfas
Haris
Apsauginis apmovas gofo krepšiui
Explanation:
Paprastai - apsaugoti nuo lietaus ir purvo. Dažniausiai siuvamas iš vandens nepraleidžiančios medžiagos.

Selected response from:

Jolanta Schimenti
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Apsauginis apmovas gofo krepšiuiJolanta Schimenti
1golfo krepšio dėklas
Ernestas Lomsargis


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
golfo krepšio dėklas


Explanation:
Dėklas (dažniausiai kelioninis), į kurį dedamas krepšys su įvairiais golfo reikmenimis: lazdomis, kamuoliukais ir t. t.

Žr. nuotrauką ->


    Reference: http://images.orvis.com/orvis_assets//prodimg/117KF5XG_LG.jp...
Ernestas Lomsargis
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 1361

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Apsauginis apmovas gofo krepšiui


Explanation:
Paprastai - apsaugoti nuo lietaus ir purvo. Dažniausiai siuvamas iš vandens nepraleidžiančios medžiagos.




    Reference: http://www.taylor-maid.co.uk/golf.htm
Jolanta Schimenti
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 558

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  diana bb
23 mins