KudoZ home » English to Lithuanian » Other

golf tees & training aids

Lithuanian translation: Golfo kuoleliai ir (pagalbinės) treniravimo/mokymo priemonės


15:42 Aug 22, 2002
English to Lithuanian translations [Non-PRO]
English term or phrase: golf tees & training aids
golfas
Haris
Lithuanian translation:Golfo kuoleliai ir (pagalbinės) treniravimo/mokymo priemonės
Explanation:
Golfo (mediniai arba plastmasiniai) kuoleliai ir (pagalbinės) treniravimo/mokymo priemonės

Viena (iš daugelio) žodžio "tee" reikšmių:
[tee ] noun (plural tees)
"1. GOLF peg: a small wooden or plastic peg with one pointed and one cupped end, inserted in the ground to hold a golf ball." (Encarta)
Selected response from:

Jolanta Schimenti
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Golfo kuoleliai ir (pagalbinės) treniravimo/mokymo priemonėsJolanta Schimenti
1golfo kamuoliuko smūgio vietos žymeklis, priemonė golfo treniruotei
Ernestas Lomsargis


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
golfo kamuoliuko smūgio vietos žymeklis, priemonė golfo treniruotei


Explanation:
Anglų-lietuvių kalbų žodyne:

tee - vieta, iš kurios mušamas golfo sviedinys

Ernestas Lomsargis
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 1361

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Golfo kuoleliai ir (pagalbinės) treniravimo/mokymo priemonės


Explanation:
Golfo (mediniai arba plastmasiniai) kuoleliai ir (pagalbinės) treniravimo/mokymo priemonės

Viena (iš daugelio) žodžio "tee" reikšmių:
[tee ] noun (plural tees)
"1. GOLF peg: a small wooden or plastic peg with one pointed and one cupped end, inserted in the ground to hold a golf ball." (Encarta)



    Reference: http://www.personalizedgolfballs.com/golftees.html
    Reference: http://www.golftrainingaids.com/
Jolanta Schimenti
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 558