KudoZ home » English to Lithuanian » Other

artificial tea

Lithuanian translation: netikra arbata


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:artificial tea
Lithuanian translation:netikra arbata
Entered by: Haris

10:15 Aug 23, 2002
English to Lithuanian translations [PRO]
English term or phrase: artificial tea
arbata
Haris
dirbtine / netikra arbata
Explanation:
dirbtine / netikra arbata

Juk yra dirbtinis / netikras medus; taip pat 'artificial creamer' - netikros / dirbtines grietineles milteliai kavai ar arbatai paskaninti (?).

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-23 14:25:06 (GMT)
--------------------------------------------------

Angliski Interneto puslapiai rodo, kad vis tik giliu, morku ir kt kavas galima vadinti kavos pakaitalais, lygiai kaip citrinines melisos, pipirmetes ir kt. arbatas galima vadinti arbatos pakaitalais.
Taciau tai jokiu budu nepaneigia mano atsakymo, kad \'artificial tea\' - tai dirbtine/netikra arbata, nes visi auksciau isvardinti augalai yra tikri, t.y., \'genuine\', o \'artificial\' yra \'not genuine\', t.y., netikras (zr. Collins English Dictionary 21 Century Edition)
Selected response from:

diana bb
Lithuania
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1dirbtine / netikra arbata
diana bb
4arbatos pakaitalas
Vidmantas Stilius


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
arbatos pakaitalas


Explanation:
Yra kavos pakaitalas (gilių, kiaulpienių šaknų), analogiškai turėtų būti ir arbatos pakaitalas, arba surogatas

Vidmantas Stilius
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 641

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  diana bb: Pakaitalas - tai, pavyzdziui, Canderel, kuris yra cukraus sintetinis pakaitalas. Man atrodo, kad giliu ar morku kavos nepavadinsi kavos pakaitalais.
57 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
dirbtine / netikra arbata


Explanation:
dirbtine / netikra arbata

Juk yra dirbtinis / netikras medus; taip pat 'artificial creamer' - netikros / dirbtines grietineles milteliai kavai ar arbatai paskaninti (?).

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-23 14:25:06 (GMT)
--------------------------------------------------

Angliski Interneto puslapiai rodo, kad vis tik giliu, morku ir kt kavas galima vadinti kavos pakaitalais, lygiai kaip citrinines melisos, pipirmetes ir kt. arbatas galima vadinti arbatos pakaitalais.
Taciau tai jokiu budu nepaneigia mano atsakymo, kad \'artificial tea\' - tai dirbtine/netikra arbata, nes visi auksciau isvardinti augalai yra tikri, t.y., \'genuine\', o \'artificial\' yra \'not genuine\', t.y., netikras (zr. Collins English Dictionary 21 Century Edition)

diana bb
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in pair: 747

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Džiuginta Spalbar
62 days