KudoZ home » English to Lithuanian » Other

filling, snack foods

Lithuanian translation: įdaras, užkandžiai (užkandėlės)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:filling, snack foods
Lithuanian translation:įdaras, užkandžiai (užkandėlės)
Entered by: Haris

11:37 Aug 23, 2002
English to Lithuanian translations [PRO]
English term or phrase: filling, snack foods
užkandžiai
Haris
įdaras, užkandžiai (užkandėlės)
Explanation:
Derėtų įsigyti žodyną :))
Selected response from:

Vidmantas Stilius
Grading comment
Dėkui už patarimą, bet aš jį turiu. Aš tik norėjau pasitikslinti, ar ir jūs taip išversite...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2įdaras, užkandžiai (užkandėlės)
Vidmantas Stilius
5sotus uzkandziai
diana bb


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
įdaras, užkandžiai (užkandėlės)


Explanation:
Derėtų įsigyti žodyną :))

Vidmantas Stilius
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 641
Grading comment
Dėkui už patarimą, bet aš jį turiu. Aš tik norėjau pasitikslinti, ar ir jūs taip išversite...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ernestas Lomsargis: Taip, Vidmantai, tačiau dar galima ir pelyte spragtelėti ant mėlynos dėžutės. ;-)
3 mins

agree  Džiuginta Spalbar
62 days

43 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
sotus uzkandziai


Explanation:


Ar tikrai yra kablelis po 'filling'?
Jei ne - tada 'sotus uzkandziai':
filling - sotus, sotinantis
snack foods - uzkandziai
(aisku,ilgoji 'u' zodyje 'sotus')

diana bb
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in pair: 747