KudoZ home » English to Lithuanian » Other

manipulative games

Lithuanian translation: erdviniai loginiai žaidimai


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:manipulative games
Lithuanian translation:erdviniai loginiai žaidimai
Entered by: Haris

13:59 Aug 27, 2002
English to Lithuanian translations [PRO]
English term or phrase: manipulative games
žaidimai
Haris
Stalo žaidimai
Explanation:
*

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-27 18:19:22 (GMT)
--------------------------------------------------

Dar vadinami loginiais arba loginiais stalo žaidimais
Selected response from:

Jolanta Schimenti
Grading comment
Pasižiūrėjęs į "manipulative puzzles", sukūriau tokį pavadinimą "erdviniai loginiai žaidimai". Kaip skamba?
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Stalo žaidimaiJolanta Schimenti
4manualiniai žaidimai
diana bb


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
manualiniai žaidimai


Explanation:
Tai tokie žaidimai, kai kažką - kortas, šaškes, kokias nors figūrėles ir pan. - reikia paimti ir perkelti / padėti / pastumti į kitą vietą. Jie žaidžiami rankomis (kvailokai skamba), o ne kokiomis lazdelėmis, kamuoliais, ar spaudant mygtukus ar klavišus.

... We have a lot of manipulative games that involve math skills (card games, chess
and checkers sets, and board games).
www.harmonyschool.org/www/handbook97/1and2har.html

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-27 20:08:40 (GMT)
--------------------------------------------------

Manipulatives are multi-piece items such as lego sets, pegboards, lincoln logs, ring stacks, building blocks, etc. Manipulatives are things that children can hold, \'hands-on\' items.

http://www.lib.usm.edu/~gunn/gunn_site/ed_materials/realia.s...

O tai - ne tik stalo ¾aidimai.
Juos galima bžtł vadinti \"manipuliaciniais ¾aidimais\", ir toks pavadinimas atspindģtł esmź, bet jis turi kitokił reik¹mił ir poteksčił. Todģl \"manualinis\", nors skamba ir keistokai, yra pakenčiamas, bent jau iki tol, kol kas nors pasižlys geresnē variant±. Ai¹ku, \"rankinis\" gra¾iau skamba, tačiau, i¹ kitos pusģs, niekas nesako \"rankinģ terapija\". O gal sako?...



    Reference: http://www.harmonyschool.org/www/handbook97/1and2har.html
diana bb
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in pair: 747

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ernestas Lomsargis: „Manualiniai“ skamba keistokai lietuvio ausiai. Tada gal jau tiesiai šviesiai vadinti „rankiniais žaidimais“? :-)
1 hr
  -> Ach, ta lietuvio ausis...

neutral  Jolanta Schimenti: Nemanau.
3 hrs
  -> Nekantriai laukiu geresnio varianto. Tačiau tai neturģtł bžti "stalo ¾aidimai", nes tai ir Lego, suveriami spalvoti ¾iedai, kaladģlģs ir pan.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Stalo žaidimai


Explanation:
*

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-27 18:19:22 (GMT)
--------------------------------------------------

Dar vadinami loginiais arba loginiais stalo žaidimais


    Reference: http://www.spauda.lt/fiction/dorado.htm
    Reference: http://www.tauragevb.lt/vaikupaslaugos.htm
Jolanta Schimenti
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 558
Grading comment
Pasižiūrėjęs į "manipulative puzzles", sukūriau tokį pavadinimą "erdviniai loginiai žaidimai". Kaip skamba?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ernestas Lomsargis: MKŽ, „stalo žaidimai“ - tai dažniausiai „board games“. „Manipulative“ aprėpia daugiau, nei stalo žaidimus. Beje, tavo nuorodose radau frazę „stalo žaidimai“, tačiau jos sąsajų su klausimu ar bent paveikslėlių neradau. Matyt ne tuos akinius pasiėmiau 8-(
30 mins
  -> Kad būtu lengviau: "...žaisti fantastiniai vaidmenų ir kortų žaidimai, rodyti filmai, pristatytas naujas istorinis fantastinis stalo žaidimas "Suvienyti Lietuvą"- ištrauka, kurios neradote. Beje, tik ne rankiniai.

neutral  diana bb: Stalo zaidimai - board games.
1 hr
  -> Jų gali būti įvairių