to pop

Lithuanian translation: Trakštelėti, pokštelėti

English to Lithuanian translations [Non-PRO]
English term or phrase: to pop
to pop

as in:

I fell and hurt my knee, it actually popped very loudly.
Dima Malik
Lithuanian translation:Trakštelėti, pokštelėti
Explanation:
Aš pargriuvau ir susižeidžiau kelį, jis iš tikrųjų labai garsiai trakštelėjo/pokštelėjo.
Selected response from:

Jolanta Schimenti
Grading comment
Achiu labai uzh pagalba!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Trakštelėti, pokštelėti
Jolanta Schimenti
2trenktis
Violeta Stalgytė


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
trenktis


Explanation:
šiaip jau 'pop' turi daug reikšmių, bet šiame kontekste ši, mano nuomone, tinkamiausia:
'Aš parkritau ir susitrenkiau kelį. Tiesą sakant, trenkiausi gana smarkiai.'
'garsiai' vietoje 'smarkiai' lietuviškai kažkaip neskamba, nors galima pasistengti ir vaizdingiau išversti: pvz: '...Tiesą sakant, pakritau su dideliu trenksmu' ar pan.

Violeta Stalgytė
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in pair: 16

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Trakštelėti, pokštelėti


Explanation:
Aš pargriuvau ir susižeidžiau kelį, jis iš tikrųjų labai garsiai trakštelėjo/pokštelėjo.

Jolanta Schimenti
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 558
Grading comment
Achiu labai uzh pagalba!!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vidmantas Stilius
2 hrs

agree  JurateN
6 hrs

agree  Zivile Otten
7 hrs