Eastern Standard Time

Lithuanian translation: Rytų juostinis laikas

English term or phrase:Eastern Standard Time
Lithuanian translation:Rytų juostinis laikas
Entered by: Vidmantas Stilius

01:49 Jan 25, 2003
English to Lithuanian translations [Non-PRO]
English term or phrase: Eastern Standard Time
No context
Ilia
Rytų juostinis laikas
Explanation:
Rytų juostinis laikas
(according to E.>L Dictionary of Marine Technology, Navigation and Fishery").

Also see:
Juostinis laikas
Standard time

http://www.astro.lt/enciklopedija/j/juostinis_laikas.html

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-28 10:43:36 (GMT)
--------------------------------------------------

Jolantai: dėl \"laiko juostos\" termino nesiginčiju, tačiau angliškai tai vadinasi time zone. EST - kodėl būtent JAV? Jis taikomas ir Kanadoje. Be to, kalbama ne vien apie pakrantę, o apie rytinius rajonus.
Selected response from:

Vidmantas Stilius
Grading comment
Thanks.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5Rytų juostinis laikas
Vidmantas Stilius
5Rytų norminis laikas
Leonardas
4 -1Rytinės pakrantės laiko juosta (JAV)
Jolanta Schimenti


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Rytų norminis laikas


Explanation:
Rytų norminis laikas

Leonardas
PRO pts in pair: 3684

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
Rytų juostinis laikas


Explanation:
Rytų juostinis laikas
(according to E.>L Dictionary of Marine Technology, Navigation and Fishery").

Also see:
Juostinis laikas
Standard time

http://www.astro.lt/enciklopedija/j/juostinis_laikas.html

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-28 10:43:36 (GMT)
--------------------------------------------------

Jolantai: dėl \"laiko juostos\" termino nesiginčiju, tačiau angliškai tai vadinasi time zone. EST - kodėl būtent JAV? Jis taikomas ir Kanadoje. Be to, kalbama ne vien apie pakrantę, o apie rytinius rajonus.


    Reference: http://www.astro.lt/enciklopedija/j/juostinis_laikas.html
Vidmantas Stilius
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 641
Grading comment
Thanks.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ernestas Lomsargis: Beje, pastebėjai? Žodyne trūksta vienos raidės, dėl kurios pasikeičia žodžio reikšmė Eastern -> Easter :-)
12 mins
  -> Velykinis irgi gražiai skamba :))

agree  Ugne Vitkute
1 hr

agree  diana bb
1 hr

agree  Virginija
2 hrs

agree  JurateN
1 day 12 hrs

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
Rytinės pakrantės laiko juosta (JAV)


Explanation:
Apie JAV laiko juostas: (http://aa.usno.navy.mil/faq/docs/us_tzones.html)

Eastern Standard Time - subtract 5 hours from UTC
(UTC or GMT - pasaulinis (Grinvičo)laikas)


Paprasčiau vadinamas "rytinės pakrantės laiku"
http://www.nmr.lt/Newsletter/n9709.html
"Pasaulinis radijo tinklo palydovinių transliacijų laikas sekmadieniais:

Europoje: 19.00 vidurio Europos laiku

Amerikoje: 12.00 rytinės pakrantės laiku"



    Reference: http://aa.usno.navy.mil/faq/docs/us_tzones.html
Jolanta Schimenti
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 558

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Vidmantas Stilius: Tiktų nebent beletristikai
9 hrs
  -> Kalbama apie konkrečią laiko juostą JAV. Galima būtų svarstyti dėl "rytų" ar rytinės pakrantės", bet laiko juostos terminas vartojamas ir Seimo dokumentuose, ir respublikos dienraščiuose, ir geografijos vadovėliuose. (Ar tai beletristika?)