follow-up

Lithuanian translation: pateikti papildomos susijusios informacijos

English to Lithuanian translations [PRO]
Other
English term or phrase: follow-up
Are you sure you want to follow up this Annual Summary? / Follow Up Annual Control Report.

Ką šiuo atveju galėtų reikšti "follow-up"? Pratęsti?
Silvernight
Lithuania
Lithuanian translation:pateikti papildomos susijusios informacijos
Explanation:
Iš konteksto man atrodo taip.
Selected response from:

Romualdas Zvonkus
Lithuania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3pereiti prie tolesnio ataskaitos sudarymo etapo
vita_translates
3tolesnių priemonių
Leonardas
3pateikti papildomos susijusios informacijos
Romualdas Zvonkus


Discussion entries: 4





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pateikti papildomos susijusios informacijos


Explanation:
Iš konteksto man atrodo taip.

Romualdas Zvonkus
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 36

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tolesnių priemonių


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 219

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pereiti prie tolesnio ataskaitos sudarymo etapo


Explanation:
Tas "follow-up" šiuo atveju reiškia perėjimą prie tolesnio metinės ataskaitos sudarymo etapo, ir šis tolesnis etapas savo ruožtu yra susijęs su pirmiau atliktais veiksmais...tai lyg savotiškas ataskaitos sudarymo tęsinys...

Are you sure you want to follow up this Annual Summary?
Ar tikrai norite pereiti prie tolesnio šios metinės ataskaitos sudarymo etapo?

vita_translates
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 56