KudoZ home » English to Lithuanian » Other

PCI

Lithuanian translation: PCI magistralė, periferinių [išorinių] komponentų (jungiamoji) magistralė


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:PCI
Lithuanian translation:PCI magistralė, periferinių [išorinių] komponentų (jungiamoji) magistralė
Entered by: Ernestas Lomsargis

14:34 Mar 27, 2003
English to Lithuanian translations [PRO]
English term or phrase: PCI
PCI-based.

kalba eina apie kompiuterius. tiksliau, apie hard disks.
glukas
PCI magistralė, periferinių [išorinių] komponentų (jungiamoji) magistralė
Explanation:
PCI - Peripheral Component Interconnect (personal computer bus)

Paaiškinimas pateiktas nuorodoje ->
Selected response from:

Ernestas Lomsargis
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1išorinių įrenginių sąsajaVeronika Ziliene
5PCI
liutauras
3PCI magistralė, periferinių [išorinių] komponentų (jungiamoji) magistralė
Ernestas Lomsargis


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
išorinių įrenginių sąsaja


Explanation:
Frazė: Peripheral Component Interconnect/Interface (Personal computer bus)

Akronimą sudarančios frazės vertimas pateikiamas aukščiau.
Paaiškinimo skliaustuose vertimas - (asmeninio kompiuterio magistralė)

Šaltiniai: Keturkalbis Informatikos žodynas, 1997
Anglų-rusų informatikos žodynas, 2001

Veronika Ziliene
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 70

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Džiuginta Spalbar
2 hrs

43 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
PCI


Explanation:
PCI. Kaip ir daugelis kitų pagrindinių kompiuterinių sutrumpinimų yra neverčiamas (Pvz., IDE,TCP/IP ir t.t.).

liutauras
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in pair: 101

3 days15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
PCI magistralė, periferinių [išorinių] komponentų (jungiamoji) magistralė


Explanation:
PCI - Peripheral Component Interconnect (personal computer bus)

Paaiškinimas pateiktas nuorodoje ->


    Reference: http://www.nkm.lt/039/komp05.html
Ernestas Lomsargis
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 1361