KudoZ home » English to Lithuanian » Other

working elements

Lithuanian translation: lankstus darbo laiko grafiko paskirstymas


11:54 Dec 9, 2010
English to Lithuanian translations [PRO]
Other
English term or phrase: working elements
The Dutch delegation stressed that the text referring to providing information on the working patterns should not be formulated in a too restrictive way. The provision of duty rosters should not be made mandatory and breaking down into working elements should also be possible, if the estimation of the working time cannot be made.

Kas turima omeny "breaking down into working elements"?

Tema maždaug tokia: kurios valstybės narės socialinės apsaugos sistema taikoma, jeigu didelę laiko dalį darbuotojas dirba vienoje valstybėje, o gyvena kitoje, kokiais kriterijais remiantis apskaičiuojama labai nedidelės apimties veikla ir pan.
Silvernight
Lithuania
Lithuanian translation:lankstus darbo laiko grafiko paskirstymas
Explanation:
Mano manymu, kalba eina apie slenkantį arba lankstų darbo laiko grafiko paskirstymą, jeigu žmogus dėl atstumo negali išdirbti, tarkim 7 - 8 valandų paeiliui, darbo laikas gali būti skaidomas pamainomis arba tam tikru valandų skaičiumi
Selected response from:

albina auguniene
Ireland
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3lankstus darbo laiko grafiko paskirstymasalbina auguniene
3darbo elementaiLeonardas


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
darbo elementai


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 219
Notes to answerer
Asker: Hm, bet kas gi čia iš tiesų turima omeny? Manau gan keistai skambėtų, jei taip ir parašyčiau "... jeigu nėra galimybės apskaičiuoti darbo laiko, turėtų būti įmanomas suskirstymas į darbo elementus".


2 days 5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lankstus darbo laiko grafiko paskirstymas


Explanation:
Mano manymu, kalba eina apie slenkantį arba lankstų darbo laiko grafiko paskirstymą, jeigu žmogus dėl atstumo negali išdirbti, tarkim 7 - 8 valandų paeiliui, darbo laikas gali būti skaidomas pamainomis arba tam tikru valandų skaičiumi

albina auguniene
Ireland
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 3