covered by claims of U.S. and international patents

Lithuanian translation: apsaugota JAV ir tarptautinių patentų apibrėžtimi

English term or phrase:covered by claims of U.S. and international patents
Lithuanian translation:apsaugota JAV ir tarptautinių patentų apibrėžtimi
Entered by: Vaida V

09:22 Dec 19, 2016
English to Lithuanian translations [PRO]
Law/Patents - Patents / Patent applicctions
English term or phrase: covered by claims of U.S. and international patents
Būčiau dėkinga, jei nurodytumėte tikslų šios frazės vertimą, žr.

http://contracts.onecle.com/cubist/genzyme.svc.1997.02.24.sh...
Vaida V
Lithuania
apsaugota JAV ir tarptautinių patentų apibrėžtimi
Explanation:
Patentų terminologijoje "claims" yra apibrėžtis, t. y. labai tikslus savybių, kurios ir yra patentuojamos, įvardijimas.
Pvz., "Generally speaking, a patent is divided into a specification, drawings and patent claims. Only the patent claims define the exclusive right granted to the patent applicant; the rest of the patent is there to facilitate understanding of the claimed invention."
Iš LR patentų įstatymo: "2. Išradimo apibrėžtis nustato patento suteikiamos teisinės apsaugos ribas. 3. Išradimo apibrėžtis turi būti tiksli, konkreti ir paremta išradimo aprašymu."
Selected response from:

Ona Stankevičiūtė
Lithuania
Grading comment
Ačiū
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5apsaugota JAV ir tarptautinių patentų apibrėžtimi
Ona Stankevičiūtė
4apsaugotas (-a) nuo galimų JAV ir tarptautinių patentų (apibrėžties) pretenzijų
Rita Vaicekonyte


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
covered by claims of u.s. and international patents
apsaugotas (-a) nuo galimų JAV ir tarptautinių patentų (apibrėžties) pretenzijų


Explanation:
Apibrėžtis gali būti arba nebūti vertimo dalimi, priklauso nuo konteksto/sakinio.

Rita Vaicekonyte
United Kingdom
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian, Native in EnglishEnglish

19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
covered by claims of u.s. and international patents
apsaugota JAV ir tarptautinių patentų apibrėžtimi


Explanation:
Patentų terminologijoje "claims" yra apibrėžtis, t. y. labai tikslus savybių, kurios ir yra patentuojamos, įvardijimas.
Pvz., "Generally speaking, a patent is divided into a specification, drawings and patent claims. Only the patent claims define the exclusive right granted to the patent applicant; the rest of the patent is there to facilitate understanding of the claimed invention."
Iš LR patentų įstatymo: "2. Išradimo apibrėžtis nustato patento suteikiamos teisinės apsaugos ribas. 3. Išradimo apibrėžtis turi būti tiksli, konkreti ir paremta išradimo aprašymu."

Ona Stankevičiūtė
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ačiū