KudoZ home » English to Lithuanian » Printing & Publishing

collator

Lithuanian translation: parinkimo mašina

16:33 Oct 5, 2004
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Printing & Publishing
English term or phrase: collator
A device
liutauras
Lithuania
Lithuanian translation:parinkimo mašina
Explanation:
Pagal Anglų-rusų reklamos ir rinkodaros žodyną (jame daug poligrafijos terminų), rusiškai ji vadinasi "listopodboročnaja mašina".
Lietuviškuose interneto puslapiuose - parinkimo mašina.
Selected response from:

Vidmantas Stilius
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1rinkimo/rūšiavimo mašina (prietaisas), skirstytuvas
Irena Gintilas
4rūšiuotuvas
Ernestas Lomsargis
3parinkimo mašina
Vidmantas Stilius


Discussion entries: 1





  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
rinkimo/rūšiavimo mašina (prietaisas), skirstytuvas


Explanation:
.


    Reference: http://images.google.com/images?hl=en&lr=&ie=UTF-8&q=collato...
Irena Gintilas
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Erika Dobbs
1 day 18 hrs
  -> Ačiū!

35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
parinkimo mašina


Explanation:
Pagal Anglų-rusų reklamos ir rinkodaros žodyną (jame daug poligrafijos terminų), rusiškai ji vadinasi "listopodboročnaja mašina".
Lietuviškuose interneto puslapiuose - parinkimo mašina.


    Reference: http://www.spindulys.lt/
    Reference: http://www.smservis.lt/lt/catalogue1
Vidmantas Stilius
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4