KudoZ home » English to Lithuanian » Tech/Engineering

intelligent messaging system

Lithuanian translation: intelektinė pranešimų sistema


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:intelligent messaging system
Lithuanian translation:intelektinė pranešimų sistema
Entered by: Ernestas Lomsargis

08:09 Aug 8, 2002
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: intelligent messaging system
IT
Haris
intelektinė pranešimų sistema
Explanation:
Prietaisas ar programa, siunčianti ir priimanti specialius pranešimus (pvz., SMS formatu) iš kliento. Pavyzdžiui, kliento užsakymu, ši sistema gali atsiųsti pranešimus apie orą, verslą, keliones ir t. t.
Selected response from:

Ernestas Lomsargis
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1intelektuali pranešimų mainų sistema
Džiuginta Spalbar
3 -1intelektinė pranešimų sistema
Ernestas Lomsargis


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
intelektuali pranešimų mainų sistema


Explanation:
intelektuali susirašinėjimo žinutėmis/pranešimais sistema

arba

intelektuali pranešimų mainų sistema

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-08 08:31:21 (GMT)
--------------------------------------------------

manyčiau, kad

intelektualioji pranešimų sistema

Džiuginta Spalbar
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in pair: 33

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentinas & Halina Kulinic: "intelektualioji"
7 mins

19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
intelektinė pranešimų sistema


Explanation:
Prietaisas ar programa, siunčianti ir priimanti specialius pranešimus (pvz., SMS formatu) iš kliento. Pavyzdžiui, kliento užsakymu, ši sistema gali atsiųsti pranešimus apie orą, verslą, keliones ir t. t.

Ernestas Lomsargis
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 1361

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Džiuginta Spalbar: 'intelektinė' čia netinka - lietuviškiau 'intelektualioji'
1 hr
  -> Deja, klystate. Žr. anglų-lietuvių kalbų kompiuterijos terminų žodynėlį. Priesaga „in“ čia labiau tinka.