KudoZ home » English to Lithuanian » Tech/Engineering

read/write CDs, readers

Lithuanian translation: skaitomoji, įrašomoji kompaktinė plokštelė, skaitytuvas [skaitymo įrenginys]


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:read/write CDs, readers
Lithuanian translation:skaitomoji, įrašomoji kompaktinė plokštelė, skaitytuvas [skaitymo įrenginys]
Entered by: Haris

08:06 Aug 9, 2002
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: read/write CDs, readers
IT
Haris
skaitomoji, įrašomoji kompaktinė plokštelė, skaitytuvas [skaitymo įrenginys]
Explanation:
Taip pat galima naudoti „kompaktinis diskas“ (nežinau, „plokštelę“ ar „diską“ dabar labiau rekomenduoja naudoti kalbininkai).
Selected response from:

Ernestas Lomsargis
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1skaitomi/įrašomi kompaktiniai diskai, skaitytuvai (kompaktinių diskų įrenginiai)
liutauras
3skaitomoji, įrašomoji kompaktinė plokštelė, skaitytuvas [skaitymo įrenginys]
Ernestas Lomsargis


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
skaitomi/įrašomi kompaktiniai diskai, skaitytuvai (kompaktinių diskų įrenginiai)


Explanation:
skaitomi kompaktiniai diskai - refers to CD-ROM type disks (read only memory)

įrašomi kompaktiniai diskai - refers to CD-RW disks (read write)

skaitytuvai - literally, readers

/kompaktinių diskų įrenginiai - refers to CD reading/writing devices

liutauras
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in pair: 101

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Džiuginta Spalbar
24 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
skaitomoji, įrašomoji kompaktinė plokštelė, skaitytuvas [skaitymo įrenginys]


Explanation:
Taip pat galima naudoti „kompaktinis diskas“ (nežinau, „plokštelę“ ar „diską“ dabar labiau rekomenduoja naudoti kalbininkai).

Ernestas Lomsargis
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 1361