KudoZ home » English to Lithuanian » Tech/Engineering

solid-state recordings

Lithuanian translation: įrašas kietakūnėje atmintyje


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:solid-state recording
Lithuanian translation:įrašas kietakūnėje atmintyje
Entered by: Ernestas Lomsargis

13:23 Aug 9, 2002
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: solid-state recordings
įrašai
Haris
įrašas kietakūnėje atmintyje
Explanation:
Dažniausiai turimi galvoje įrašai pliūpsninio įrašymo atmintyje (flash memory), kurios pagrindą sudaro kietakūnis puslaidininkis.
Naudojami įvairiuose nestacionariuose prietaisuose (t.y. prietaisuose, kurie yra judinami ar purtomi): mobiliuose telefonuose, skaitmeniniuose fotoaparatuose, skrydžio duomenų registravimo prietaisuose ir kt.
Selected response from:

Ernestas Lomsargis
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3įrašas kietakūnėje atmintyje
Ernestas Lomsargis
1kietos būsenos įrašai
liutauras


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
kietos būsenos įrašai


Explanation:
Gali būti, kad čia kalbama apie įrašus ant kieto paviršiaus, pvz., plokštelių įrašai. Tiksliau pasakyti man trūksta konteksto.

liutauras
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in pair: 101

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
įrašas kietakūnėje atmintyje


Explanation:
Dažniausiai turimi galvoje įrašai pliūpsninio įrašymo atmintyje (flash memory), kurios pagrindą sudaro kietakūnis puslaidininkis.
Naudojami įvairiuose nestacionariuose prietaisuose (t.y. prietaisuose, kurie yra judinami ar purtomi): mobiliuose telefonuose, skaitmeniniuose fotoaparatuose, skrydžio duomenų registravimo prietaisuose ir kt.


    Reference: http://www.ampexdata.com/Products/DS_DSRs_400.pdf
Ernestas Lomsargis
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 1361