KudoZ home » English to Lithuanian » Tech/Engineering

front underride protection

Lithuanian translation: Priekinė apsauga (-os) nuo palindimo po transporto priemone

13:30 Jan 18, 2003
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: front underride protection
susiję su automobiliais
Haris
Lithuanian translation:Priekinė apsauga (-os) nuo palindimo po transporto priemone
Explanation:
Pagal analogiją:

"... 7. „Žalesnė ir saugi“, „Euro 3 saugi“ priekaba – tai priekaba, kurioje instaliuoti šie prietaisai:

7.1. galinės apsaugos nuo palindimo po transporto priemone pagal JT EEK taisyklę Nr. 58/01 arba pagal direktyvą 70/221/EEB, papildytą direktyva 2000/8/EB;

7.2. šoninės apsaugos nuo palindimo po transporto priemone pagal JT EEK taisyklę Nr. 73/00 arba pagal direktyvą 89/297/EEB;"

http://www.vkti.lt/Tec08291.doc

Čia kalbama apie priekabas, todėl aktualu tik galinės ir šoninės apsaugos nuo palindimo po transporto priemone. Tačiau šiuolaikiniuose sunkvežimiuose yra priekinės apsaugos (nuo palindimo...)
Terminas šiek tiek griozdiškas, tačiau gana tikslus (beje, pasitaikantis ir VKTI dokumentuose).
Selected response from:

Jolanta Schimenti
Grading comment
ačiū
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Priekinė apsauga (-os) nuo palindimo po transporto priemone
Jolanta Schimenti
1priekinė apsaugos nuo užvažiavimo konstrukcija [balkis, buferis]
Ernestas Lomsargis


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
priekinė apsaugos nuo užvažiavimo konstrukcija [balkis, buferis]


Explanation:
Nežinau, ar gerai išsireiškiau. Čia kalbama apie tokį papildomą priekinį sunkvežimio (ar vilkiko) „sijoną“, kuris apsaugo vargšą lengvąjį automobilį nuo palindimo po keliomis tonomis geležies susidūrus. ;-)

Ernestas Lomsargis
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 1361

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Priekinė apsauga (-os) nuo palindimo po transporto priemone


Explanation:
Pagal analogiją:

"... 7. „Žalesnė ir saugi“, „Euro 3 saugi“ priekaba – tai priekaba, kurioje instaliuoti šie prietaisai:

7.1. galinės apsaugos nuo palindimo po transporto priemone pagal JT EEK taisyklę Nr. 58/01 arba pagal direktyvą 70/221/EEB, papildytą direktyva 2000/8/EB;

7.2. šoninės apsaugos nuo palindimo po transporto priemone pagal JT EEK taisyklę Nr. 73/00 arba pagal direktyvą 89/297/EEB;"

http://www.vkti.lt/Tec08291.doc

Čia kalbama apie priekabas, todėl aktualu tik galinės ir šoninės apsaugos nuo palindimo po transporto priemone. Tačiau šiuolaikiniuose sunkvežimiuose yra priekinės apsaugos (nuo palindimo...)
Terminas šiek tiek griozdiškas, tačiau gana tikslus (beje, pasitaikantis ir VKTI dokumentuose).


    Reference: http://www.vkti.lt/Tec08291.doc
Jolanta Schimenti
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 558
Grading comment
ačiū