KudoZ home » English to Lithuanian » Tech/Engineering

drawbeam

Lithuanian translation: Sukabinimo (su transporto priemone) įtaisas arba balninio sujungimo įtaisas

10:43 Jan 19, 2003
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: drawbeam
Koks skirtumas tarp Drawbeam ir Drawbar lietuviškai?
Ref. www.vbg.se
Haris
Lithuanian translation:Sukabinimo (su transporto priemone) įtaisas arba balninio sujungimo įtaisas
Explanation:
Sukabinimo (su transporto priemone) įtaisas arba balninio sujungimo įtaisas yra žymiai sudėtingesnis nei priekabos/vilkimo kablys (drawbar) (žr. nuorodą)
Selected response from:

Jolanta Schimenti
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Sukabinimo (su transporto priemone) įtaisas arba balninio sujungimo įtaisas
Jolanta Schimenti
3prikabinimo svirtis
Leonardas


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
prikabinimo svirtis


Explanation:
Galbūt "drawbeam" galima būtų versti "prikabinimo (ar sukabinimo) svirtis", o "drawbar" - sankaba?

Leonardas
PRO pts in pair: 3656

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Sukabinimo (su transporto priemone) įtaisas arba balninio sujungimo įtaisas


Explanation:
Sukabinimo (su transporto priemone) įtaisas arba balninio sujungimo įtaisas yra žymiai sudėtingesnis nei priekabos/vilkimo kablys (drawbar) (žr. nuorodą)



    Reference: http://www.vbgab.com/template/default.asp?page_id=183&langua...
Jolanta Schimenti
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 558