KudoZ home » English to Macedonian » Automotive / Cars & Trucks

brake demand

Macedonian translation: senzor koj ja regulira naredbata (od vozacot) za kocenje i izdava signal za kocenje


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:brake demand
Macedonian translation:senzor koj ja regulira naredbata (od vozacot) za kocenje i izdava signal za kocenje
Entered by: Dragi Peltechki

19:08 Jul 5, 2007
English to Macedonian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: brake demand
Brake demand sensor
Dragi Peltechki
senzor koj ja regulira naredbata (od vozacot) za kocenje i izdava signal za kocenje
Explanation:
toa e senzor koj ja regulira naredbata (od vozacot) za kocenje i izdava signal za kocenje


a brake demand sensor adapted to sense a parameter indicative of a driver's brake demand through operation of said brake pedal and generate a corresponding brake demand signal to said Electronic Control Unit.


--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs (2007-07-06 10:43:07 GMT)
--------------------------------------------------

vsusnost, senzorot ja prima naredbata od kocnicite i izdava signal za kocenje...
Selected response from:

Radica Schenck
Germany
Grading comment
Blagodaram Radica! Mislam deka ova e najblisku do toa sto mi treba.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1senzor koj ja regulira naredbata (od vozacot) za kocenje i izdava signal za kocenje
Radica Schenck
3сензор на сопирачките
Daniel Todorovski
1сензор што ја покажува потребата од кочница????
Biljana Vasileva Bojcev


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
сензор што ја покажува потребата од кочница????


Explanation:
по некоја лигика на нештата, ова ме асоцира на тоа, но не сум многу сигурна...


--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2007-07-05 19:35:27 GMT)
--------------------------------------------------

извини на правописот...логика

сензор што покажува потреба од кочница

Biljana Vasileva Bojcev
Macedonia (FYROM)
Native speaker of: Macedonian

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
senzor koj ja regulira naredbata (od vozacot) za kocenje i izdava signal za kocenje


Explanation:
toa e senzor koj ja regulira naredbata (od vozacot) za kocenje i izdava signal za kocenje


a brake demand sensor adapted to sense a parameter indicative of a driver's brake demand through operation of said brake pedal and generate a corresponding brake demand signal to said Electronic Control Unit.


--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs (2007-07-06 10:43:07 GMT)
--------------------------------------------------

vsusnost, senzorot ja prima naredbata od kocnicite i izdava signal za kocenje...

Radica Schenck
Germany
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Blagodaram Radica! Mislam deka ova e najblisku do toa sto mi treba.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milena Čkripeska
156 days

1 day18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
сензор на сопирачките


Explanation:
Уште една алтернатива. Уште поелегантно би било кога би ми текнал превод на с/х термин „кочиони“. :)



Daniel Todorovski
Macedonia (FYROM)
Specializes in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 23