KudoZ home » English to Macedonian » Biology (-tech,-chem,micro-)

glass-distilled water

Macedonian translation: вода дестилирана низ стакло


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:glass-distilled water
Macedonian translation:вода дестилирана низ стакло
Entered by: Milena Čkripeska

16:22 Nov 20, 2008
English to Macedonian translations [PRO]
Medical - Biology (-tech,-chem,micro-) / microbiology
English term or phrase: glass-distilled water
Јасно е дека се работи за дестилирана вода, но барам решение за glass... Благодарам однапред!
Milena Čkripeska
Macedonia (FYROM)
вода дестилирана низ стакло
Explanation:
по дефиницијава претпоставувам дека ова е правилниот термин: Glass distillation columns are normally filled with packing materials made of borosilicate glass, but other packing materials can also be supplied. Еве и линк: http://www.ddpsinc.com/distillation.htm
Selected response from:

Darko Ivanovski
Macedonia (FYROM)
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4вода дестилирана во стаклен садDejanMax
2 +2вода дестилирана низ стакло
Darko Ivanovski
3декантирање
Slobodan Milevski


  

Answers


47 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
декантирање


Explanation:
можно ли е да е ова? зависи каков е контекстот

Slobodan Milevski
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian

10 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
вода дестилирана низ стакло


Explanation:
по дефиницијава претпоставувам дека ова е правилниот термин: Glass distillation columns are normally filled with packing materials made of borosilicate glass, but other packing materials can also be supplied. Еве и линк: http://www.ddpsinc.com/distillation.htm

Darko Ivanovski
Macedonia (FYROM)
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  freelancefreak: или дестилирана вода со стаклен апарат
1 hr

agree  Kire Dimik
8 hrs

1201 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
вода дестилирана во стаклен сад


Explanation:
Терминот се однесува на медиумот во кој се врши процесот на дестилација на водата. Изразот "низ стакло" асоцира вода која преминува низ стаклениот материјал, но всушност водената пареа се кондензира врз површината на стаклото и се собира во стаклен сад.

DejanMax
Macedonia (FYROM)
Specializes in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian