KudoZ home » English to Macedonian » Business/Commerce (general)

anonymous industrial companies

Macedonian translation: индустриско акционерско друштво


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:anonymous industrial companies
Macedonian translation:индустриско акционерско друштво
Entered by: BiljanaSpasova

23:56 Feb 11, 2012
English to Macedonian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: anonymous industrial companies
Се работи за тип на претпријатие.
BiljanaSpasova
индустриско акционерско друштво
Explanation:
Во отсуство на контекст би можело да значи и „индустриско акционерско друштво“.

http://en.wikipedia.org/wiki/S.A._(corporation)

--------------------------------------------------
Note added at 1 day9 hrs (2012-02-13 09:44:31 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Затоа и потенцирав дека зависи од контекстот.
Благодарам!
Selected response from:

Jasna Trandafilovska
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2неафирмирани/непознати индустриски претпријатија
Aneta Risteska
4 +1индустриско акционерско друштво
Jasna Trandafilovska


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
неафирмирани/непознати индустриски претпријатија


Explanation:
Претпоставувам дека се работи за претпријатие со индустриска дејност што е се` уште непознато на пазарот.


    Reference: http://www.mladost.co.rs/mak/o_nama_razvoj.html
    Reference: http://soros.org.mk/dokumenti/AW-2-Pre-Final.pdf
Aneta Risteska
Macedonia (FYROM)
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dusica Saveva
10 hrs
  -> Фала, Душица!

agree  Bojan Grbikj: ...
15 hrs
  -> Фала, Бојан!

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
индустриско акционерско друштво


Explanation:
Во отсуство на контекст би можело да значи и „индустриско акционерско друштво“.

http://en.wikipedia.org/wiki/S.A._(corporation)

--------------------------------------------------
Note added at 1 day9 hrs (2012-02-13 09:44:31 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Затоа и потенцирав дека зависи од контекстот.
Благодарам!

Example sentence(s):
  • Инвеститор беше Тетовското индустриско акционерско друштво формирано на иницијатива на Михајлович, руски емигрант кој живееел во Тетово.
  • За изградбата на електрана на реката Пена во 1913 година е е основано Тетовско индустриско акционерско друштво ТИАД

    Reference: http://mk.wikipedia.org/wiki/29_%D0%BD%D0%BE%D0%B5%D0%BC%D0%...
    Reference: http://star.vest.com.mk/default.asp?id=108767&idg=6&idb=1639...
Jasna Trandafilovska
Greece
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Ти благодарам Јасна. Една работа што мислев дека е небитна, другпат ќе обрнам внимание и на деталите во името - додавката S.A. како дел од името не ја наведов во објаснување на поимот, а очигледно дека имала големо значење. Инаку дел од реченицата: ...with Taxpayer's Registration Number..., of the Fiscal Service of Anonymous Industrial Companies.....


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Bojan Grbikj: ...
21 mins

agree  Milena Čkripeska: Да, тоа е тоа!
4 hrs
  -> Фала!

agree  Sherefedin MUSTAFA
4 hrs
  -> Фала!