KudoZ home » English to Macedonian » Cinema, Film, TV, Drama

gonzo

Macedonian translation: gotov e


04:42 Nov 21, 2008
English to Macedonian translations [PRO]
Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: gonzo
форензичар погледнува мртовец кој исплукнува крв како посмртна реакција (death rattle), колегата испаничено повикува болничар, а форензичарот го смирува велејќи: "It's just a death rattle. He's gonzo." Што значи и како да го преведам?
Благодарам однапред.
freelancefreak
Macedonian translation:gotov e
Explanation:
Se slagam so prviot odgovor. He is a gonner
Selected response from:

Tatjana Pantic
Netherlands
Grading comment
blagodaram
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1gotov eTatjana Pantic
3откачен
Sherefedin MUSTAFA


Discussion entries: 1





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
откачен


Explanation:
Буквалното значење на gonzo е: откачен, екцентричен, бизарен.
Во овој контекст зависи од односот помеѓу двајцата, се познаваат ли, колку добро се познаваат итн.

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
gotov e


Explanation:
Se slagam so prviot odgovor. He is a gonner

Tatjana Pantic
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
blagodaram

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bojan Kicurovski
3 hrs