KudoZ home » English to Macedonian » Computers: Software

mid-market

Macedonian translation: sredni biznisi, sredni pretprijatija, sreden biznis sektor...


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:mid-market
Macedonian translation:sredni biznisi, sredni pretprijatija, sreden biznis sektor...
Entered by: Radica Schenck

10:36 Jan 10, 2008
English to Macedonian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software
English term or phrase: mid-market
Express v6 is an easily installed, affordable, yet complete solution designed to help growing mid-market companies do business on the Web.
Dragi Peltechki
sredni biznisi
Explanation:
se misli na sredni pretprijatija

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2008-01-10 19:43:34 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

a moze i sredniot biznis sektor, da ne se bunat kolegite ;)
Selected response from:

Radica Schenck
Germany
Grading comment
Blagodaram!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1средни претпријатија
Milena Čkripeska
4 +1sredni biznisi
Radica Schenck
4 +1средни фирми
Rodna Ruskovska
3средно-големи
Sherefedin MUSTAFA


Discussion entries: 1





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
средно-големи


Explanation:
средно-големи претпријатија, фирми итн.

Можеби како варијанта.

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian

32 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
средни претпријатија


Explanation:
Мid-market companies се исто што и medium-sized enterprises или businesses на ниво на ЕУ (претставуваат дел од кратенките за мали и средни претпријатија: SMEs или SMBs - small and medium enterprises или small and medium businesses).


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Small_and_Medium-sized_Enterpri...
    Reference: http://www.cimdata.com/publications/PDM_and_MidMarket_Final....
Milena Čkripeska
Macedonia (FYROM)
Specializes in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sherefedin MUSTAFA
9 hrs

57 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
средни фирми


Explanation:
генерално се согласувам со сите предлози, но можеби треба COMPANY да се преведе како фирма наместо претпријатие (enterprise). Еве линк до текст којшто содржи неколку различни варијанти за истиот поим (medium-sized companies , mid-sized companies , mid-market companies )


    Reference: http://www.continuitycentral.com/news03079.htm
Rodna Ruskovska
Macedonia (FYROM)
Works in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sherefedin MUSTAFA
9 hrs

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
sredni biznisi


Explanation:
se misli na sredni pretprijatija

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2008-01-10 19:43:34 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

a moze i sredniot biznis sektor, da ne se bunat kolegite ;)

Radica Schenck
Germany
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Blagodaram!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sherefedin MUSTAFA
10 hrs