KudoZ home » English to Macedonian » Construction / Civil Engineering

free-draining

Macedonian translation: (не)пропустливи


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:free-draining
Macedonian translation:(не)пропустливи
Entered by: ssanndrra

14:54 Dec 2, 2010
English to Macedonian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: free-draining
Some mixtures which are not free-draining will achieve an optimal water content.
ssanndrra
(не)пропустливи
Explanation:
Некои смеси (почви) што се непропустливи, ќе достигнат оптимално ниво на влага.

P.S. Ако се работи за почви, може да се напише и растресити наместо непропустливи.
Selected response from:

Aneta Risteska
Macedonia (FYROM)
Grading comment
благодарам
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1(не)пропустливи
Aneta Risteska
4дренажни
Sherefedin MUSTAFA
3слободно цедење
Darko Ivanovski


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
дренажни


Explanation:
мешавини

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 37
Notes to answerer
Asker: благодарам


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
слободно цедење


Explanation:
Тука се мисли за смеси што немаат слободно цедење, т.е. што не се цедат непречено

Darko Ivanovski
Macedonia (FYROM)
Works in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 172
Notes to answerer
Asker: благодарам


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
(не)пропустливи


Explanation:
Некои смеси (почви) што се непропустливи, ќе достигнат оптимално ниво на влага.

P.S. Ако се работи за почви, може да се напише и растресити наместо непропустливи.

Aneta Risteska
Macedonia (FYROM)
Specializes in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 164
Grading comment
благодарам

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  natadimi
4 hrs
  -> Благодарам.