KudoZ home » English to Macedonian » Construction / Civil Engineering

gauge

Macedonian translation: водна терезија


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:gauge
Macedonian translation:водна терезија
Entered by: ssanndrra

23:40 Dec 8, 2010
English to Macedonian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: gauge
The gauge is part of the equipment for taking cores which is capable of establishing thet the relevant flatness, perpendicularity or straightness of the specimen is within the requirements.
ssanndrra
водна терезија
Explanation:
Не сум сигурна дали се вика вака (татко ми ми го кажа овој термин), но тоа е инструмент што изгледа како дрвен метар, најчесто се прави од пластика и во него има прозорче/сад со жива и според тоа како е поставено меурчето воздух, се утврдува дали површината е рамна или не.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day7 hrs (2010-12-10 07:37:50 GMT)
--------------------------------------------------

Еве, се сетив како торчно се вика - ЛИБЕЛА. Но секако, се употребува и водна терезија, а и васер вага. Се надевам помогнав.
Selected response from:

Aneta Risteska
Macedonia (FYROM)
Grading comment
благодарам
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1водна терезија
Aneta Risteska
5шублер
Mitko Jovanov
4мерен инструмент
Rezehana


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
мерен инструмент


Explanation:
Зозе Мурговски (Англиско Македонски Речник, стр.535)

Rezehana
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 4

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
шублер


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2010-12-09 12:05:40 GMT)
--------------------------------------------------

Овој „шублерот“, секако, е само алтернатива. Зависи од контекстот.

Mitko Jovanov
Macedonia (FYROM)
Specializes in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 20

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
водна терезија


Explanation:
Не сум сигурна дали се вика вака (татко ми ми го кажа овој термин), но тоа е инструмент што изгледа како дрвен метар, најчесто се прави од пластика и во него има прозорче/сад со жива и според тоа како е поставено меурчето воздух, се утврдува дали површината е рамна или не.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day7 hrs (2010-12-10 07:37:50 GMT)
--------------------------------------------------

Еве, се сетив како торчно се вика - ЛИБЕЛА. Но секако, се употребува и водна терезија, а и васер вага. Се надевам помогнав.

Aneta Risteska
Macedonia (FYROM)
Specializes in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 164
Grading comment
благодарам

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aleksandra Nakova
2 days 4 hrs
  -> Благодарам.