KudoZ home » English to Macedonian » Construction / Civil Engineering

desiccator

Macedonian translation: ексикатор


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:desiccator
Macedonian translation:ексикатор
Entered by: Milena Čkripeska

18:12 Dec 26, 2010
English to Macedonian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: desiccator
"The container together with the soil specimen will be placed in a desiccator."

Сад за сушење?
ssanndrra
ексикатор
Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2010-12-26 18:52:36 GMT)
--------------------------------------------------

Ексикатор што содржи силика гел со индикатор.
http://www.economy.gov.mk/WBStorage/Files/Nov_DVO.pdf

Вакуум пумпа со ексикатор
http://www.gf.ukim.edu.mk/index.php?option=com_content&task=...

Јас сум од применета хемија, 4 семестар скршивме ексикатор,односно тој си бил малку напукнат и од топлината го докрајчивме па си го плативме со плус 500 денари на основните,се на се за лабораторија дадовме до 1200 ден.
http://forum.kajgana.com/showthread.php?10093-ПМФ/page4&s=45...

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2010-12-26 18:53:42 GMT)
--------------------------------------------------

http://sr.wikipedia.org/sr/Eksikator


--------------------------------------------------
Note added at 42 mins (2010-12-26 18:55:14 GMT)
--------------------------------------------------

Ексикаторот е стаклен хемиски сад што служи за сушење, чување и ладење на загреани супстанции во сува атмосфера.

--------------------------------------------------
Note added at 43 mins (2010-12-26 18:56:06 GMT)
--------------------------------------------------

Еве како изгледа: http://www.google.com/images?rlz=1C1AVSX_enMK391&q=desiccato...
Selected response from:

Milena Čkripeska
Macedonia (FYROM)
Grading comment
благодарам
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5ексикатор
Milena Čkripeska
4десикатор
Jasna Trandafilovska


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
десикатор


Explanation:
Стаклен сад со сува атмосфера. Се употребува за чување на мостри.

Example sentence(s):
  • Пред употебата садовите се сушат за 1 час на температура од 130 степени Целзиусови и се ладат во десикатор.

    Reference: http://izdanija.slvesnik.com.mk/2007/D0E5A1B806AFB94CA251986...
Jasna Trandafilovska
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 308
Notes to answerer
Asker: благодарам


33 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
ексикатор


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2010-12-26 18:52:36 GMT)
--------------------------------------------------

Ексикатор што содржи силика гел со индикатор.
http://www.economy.gov.mk/WBStorage/Files/Nov_DVO.pdf

Вакуум пумпа со ексикатор
http://www.gf.ukim.edu.mk/index.php?option=com_content&task=...

Јас сум од применета хемија, 4 семестар скршивме ексикатор,односно тој си бил малку напукнат и од топлината го докрајчивме па си го плативме со плус 500 денари на основните,се на се за лабораторија дадовме до 1200 ден.
http://forum.kajgana.com/showthread.php?10093-ПМФ/page4&s=45...

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2010-12-26 18:53:42 GMT)
--------------------------------------------------

http://sr.wikipedia.org/sr/Eksikator


--------------------------------------------------
Note added at 42 mins (2010-12-26 18:55:14 GMT)
--------------------------------------------------

Ексикаторот е стаклен хемиски сад што служи за сушење, чување и ладење на загреани супстанции во сува атмосфера.

--------------------------------------------------
Note added at 43 mins (2010-12-26 18:56:06 GMT)
--------------------------------------------------

Еве како изгледа: http://www.google.com/images?rlz=1C1AVSX_enMK391&q=desiccato...

Milena Čkripeska
Macedonia (FYROM)
Specializes in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 626
Grading comment
благодарам