KudoZ home » English to Macedonian » Construction / Civil Engineering

shear

Macedonian translation: распукнување/пукнатини


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:shear
Macedonian translation:распукнување/пукнатини
Entered by: ssanndrra

20:11 Dec 26, 2010
English to Macedonian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: shear
"The thread shears both longitudinally and traversely when it has been rolled"
ssanndrra
распукнување/пукнатини
Explanation:
Тест за испитување на пластичноста или содржината на вода во материјата.
Мострата се меси и се прават стапчиња (threads) со дијаметар од неколку милиметри.

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs (2010-12-27 13:38:48 GMT)
--------------------------------------------------

Сандра, можно е Светлана да има право во овој случај. Најдов еден хрватски pdf. со слики од експериментот (стр. 49). Можеш да го најдеш овде:
http://gradst.hr/files/katedre/k_07_geot/MTiT Poglavlje 3 (s...

Исто така, симни го и ова, ќе ти се најде:
http://static.lexicool.com/dictionary/GF2RK99733.pdf
Selected response from:

Jasna Trandafilovska
Greece
Grading comment
благодарам
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4распукнување/пукнатини
Jasna Trandafilovska
3сече, прекршува
Svetlana Temelkovska


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
сече, прекршува


Explanation:
.

Svetlana Temelkovska
Macedonia (FYROM)
Works in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: благодарам


51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
распукнување/пукнатини


Explanation:
Тест за испитување на пластичноста или содржината на вода во материјата.
Мострата се меси и се прават стапчиња (threads) со дијаметар од неколку милиметри.

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs (2010-12-27 13:38:48 GMT)
--------------------------------------------------

Сандра, можно е Светлана да има право во овој случај. Најдов еден хрватски pdf. со слики од експериментот (стр. 49). Можеш да го најдеш овде:
http://gradst.hr/files/katedre/k_07_geot/MTiT Poglavlje 3 (s...

Исто така, симни го и ова, ќе ти се најде:
http://static.lexicool.com/dictionary/GF2RK99733.pdf

Example sentence(s):
  • 5. If the diameter of the thread becomes less than 3mm without cracks, it shows that the water content is more than plastic limit. Knead the soil to reduce the water content and roll it again into thread. Repeat the process of alternate rolling and kneadi

    Reference: http://theconstructor.org/geotechnical/determination-of-plas...
    Reference: http://www.google.gr/images?hl=el&biw=1280&bih=589&gbv=2&tbs...
Jasna Trandafilovska
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 308
Grading comment
благодарам
Notes to answerer
Asker: мислам дека ова е зборот, токму беше испитување со правење стапчиња споменато.

Asker: благодарам и за речникот :)