accrued taxes

Macedonian translation: достасани даночни обврски

English term or phrase:accrued taxes
Macedonian translation:достасани даночни обврски
Entered by: Radica Schenck

13:51 Nov 23, 2006
English to Macedonian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: accrued taxes
Taxes that a company owes and hasn't paid yet. They are listed on a company's balance sheet.
Radica Schenck
Germany
пристигнати даночни обврски
Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-11-23 14:59:13 GMT)
--------------------------------------------------

Токму така, Радица, никако не се присетив на достасан,-а,-и. А токму на тоа и мислам... Буквално би било: созреани... Но да не должам, благодарам за сугестијата со која се надополнува мојот предлог.
Selected response from:

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Grading comment
im blagodaram na site!!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2доспеани даночни обврски
Diana Golubova
5akumulirani danoci
Sashenka Ljuben
4заостанати даноци
alinguista
4пристигнати даночни обврски
Sherefedin MUSTAFA
4акумулирани (долгови од) даноци
d_miteva


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
akumulirani danoci


Explanation:
Ovoj termin posebno se koristi za kamata na pari.
A negovoto objasnuvanje vo rechnik e: to be added periodically as an increase.

Sashenka Ljuben
Macedonia (FYROM)
Specializes in field
Native speaker of: Macedonian
PRO pts in category: 12

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
акумулирани (долгови од) даноци


Explanation:
http://www.kapital.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tab...



d_miteva
Slovenia
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 4

54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
пристигнати даночни обврски


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-11-23 14:59:13 GMT)
--------------------------------------------------

Токму така, Радица, никако не се присетив на достасан,-а,-и. А токму на тоа и мислам... Буквално би било: созреани... Но да не должам, благодарам за сугестијата со која се надополнува мојот предлог.

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 15
Grading comment
im blagodaram na site!!
Notes to answerer
Asker: достасани неплатени даноци, така?


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
заостанати даноци


Explanation:
мислам дека ние велиме “заостанати даноци“


    Reference: http://www.kapital.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tab...
alinguista
Works in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
доспеани даночни обврски


Explanation:
Се однесува на даночни обврски кои се пристигнати за наплата, но се’ уште не се платени.


Diana Golubova
Works in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bojan Kicurovski
16 hrs

agree  Vesna Likar: можеби варијанта со исто значење би била и „достасани даночни обврски“
16 hrs