KudoZ home » English to Macedonian » Government / Politics

Bled Initiative

Macedonian translation: Бледска иницијатива


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Bled Initiative
Macedonian translation:Бледска иницијатива
Entered by: Daniel Todorovski

19:32 Feb 13, 2012
English to Macedonian translations [PRO]
Law/Patents - Government / Politics / EU related text
English term or phrase: Bled Initiative
Seminar on Strengthening Cooperation with Candidate Countries and Western Balkan Countries in the Field of Civil Protection (Bled, Slovenia, 24-26 February 2008) identified concrete areas for cooperation and launched the so-called 'Bled Initiative.'

Како Бледска иницијатива нема ништо на интернет. Бледски форум има, но не сум сигурна дека се работи за тоа.
Се работи за текст во врска со ИПА - Програмата за соработка со земјите кандидатки и потенцијални кандидатки на полето на цивилната заштита.

Благодарам,
Jasna Trandafilovska
Greece
Бледска иницијатива
Explanation:
Сепак е тоа.
Selected response from:

Daniel Todorovski
Macedonia (FYROM)
Grading comment
Фала!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Бледска иницијатива
Daniel Todorovski
5 +2Бледска иницијатива
Milena Čkripeska


Discussion entries: 1





  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
bled initiative
Бледска иницијатива


Explanation:
Сепак е тоа.


    Reference: http://www.duzs.hr/news.aspx?newsID=4523&pageID=213
    Reference: http://www.duzs.hr/download.aspx?f=dokumenti/Clanci/BledskaI...
Daniel Todorovski
Macedonia (FYROM)
Specializes in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Фала!!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aneta Risteska
11 mins
  -> благодарам

agree  Sherefedin MUSTAFA
30 mins
  -> благодарам

agree  Darko Ivanovski
1 hr
  -> благодарам

20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Бледска иницијатива


Explanation:
Сигурно е Бледска иницијатива. Нема линкови на македонски, ама најдов еден на хрватски: http://www.duzs.hr/news.aspx?newsID=4523&pageID=213

Milena Čkripeska
Macedonia (FYROM)
Specializes in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: Фала многу Милена!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aneta Risteska
5 mins

agree  Darko Ivanovski
1 hr