KudoZ home » English to Macedonian » Law: Contract(s)

Without giving effect to any conflict of law rules

Macedonian translation: без да се земат во предвид правилата на меѓународното приватно право


11:52 Dec 2, 2010
English to Macedonian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: Without giving effect to any conflict of law rules
http://www.localnewscomesfirst.com/uploads/sunrisetriviarule...
Mika Stanko
Macedonia (FYROM)
Macedonian translation:без да се земат во предвид правилата на меѓународното приватно право
Explanation:
Се работи за меѓународно приватно право но не сум сигурен дали е без да се земат во предвид неговите правила или без да им се овозможи/даде ефект, затоа што немам контекст
Selected response from:

Darko Ivanovski
Macedonia (FYROM)
Grading comment
Фала многу, и јас така го сфатив после некое време мозгање и сурфање :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4без да предизвика конфликт на законите
natadimi
3без да се земат во предвид правилата на меѓународното приватно право
Darko Ivanovski


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
without giving effect to any conflict of law rules
без да се земат во предвид правилата на меѓународното приватно право


Explanation:
Се работи за меѓународно приватно право но не сум сигурен дали е без да се земат во предвид неговите правила или без да им се овозможи/даде ефект, затоа што немам контекст


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Conflict_of_laws
Darko Ivanovski
Macedonia (FYROM)
Works in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Фала многу, и јас така го сфатив после некое време мозгање и сурфање :-)

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
without giving effect to any conflict of law rules
без да предизвика конфликт на законите


Explanation:
Или без да предизвика конфликт во меѓународните закони / законодавство..

natadimi
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian