KudoZ home » English to Macedonian » Law: Contract(s)

Base rate

Macedonian translation: Основна плата


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Base rate
Macedonian translation:Основна плата
Entered by: Mika Stanko

11:36 Dec 23, 2010
English to Macedonian translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Contract(s)
English term or phrase: Base rate
Се работи за договор за вработување, а контекстот е следен:

"The Employee will recieve a base rate of 6 Dollars and 00 Cents ($6.00) per hour for each hour worked"

Благодарам.
Mika Stanko
Macedonia (FYROM)
Основна плата
Explanation:
Се определува земајќи ги предвид барањата на работното место, за кое работникот го склучил договорот за вработување.
Selected response from:

Jasna Trandafilovska
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Основна плата
Jasna Trandafilovska
4основнина
Sandra Neshova Krajchev


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
base rate
основнина


Explanation:
Може да се искористи и терминот основица, но е поколоквијален.

Sandra Neshova Krajchev
Macedonia (FYROM)
Specializes in field
Native speaker of: Macedonian
PRO pts in category: 4

9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
base rate
Основна плата


Explanation:
Се определува земајќи ги предвид барањата на работното место, за кое работникот го склучил договорот за вработување.


    Reference: http://www.ujp.gov.mk/mk/recnik/poim/19
Jasna Trandafilovska
Greece
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milena Čkripeska
43 mins

agree  natadimi
1 day 1 hr