KudoZ home » English to Macedonian » Law: Contract(s)

Curtailment

Macedonian translation: Прекин на работен договор (на одредено време) од страна на вработениот


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Curtailment
Macedonian translation:Прекин на работен договор (на одредено време) од страна на вработениот
Entered by: Mika Stanko

17:49 Dec 23, 2010
English to Macedonian translations [PRO]
Law: Contract(s)
English term or phrase: Curtailment
Се работи за договор за вработување:

"If Employee is found not to be capable of performing the required tasks or request curtailment of his or her one (1) year assignment for any reason, Employee shall be returned to the point of hire and reimburse Employer in accordance with Paragraph....."

Благодарам.
Mika Stanko
Macedonia (FYROM)
Прекин на работен договор (на одредено време) од страна на вработениот
Explanation:
Погледни член 55,56 и 57 во подолунаведениот закон
Selected response from:

Jasna Trandafilovska
Greece
Grading comment
Благодарам :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ограничување
Svetlana Temelkovska
4Прекин на работен договор (на одредено време) од страна на вработениот
Jasna Trandafilovska


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
curtailment
Прекин на работен договор (на одредено време) од страна на вработениот


Explanation:
Погледни член 55,56 и 57 во подолунаведениот закон


    Reference: http://www.agencija.gov.mk/docs/Pravilnik_za_rabotnite_odnos...
Jasna Trandafilovska
Greece
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12
Grading comment
Благодарам :)

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
curtailment
ограничување


Explanation:
.

Svetlana Temelkovska
Macedonia (FYROM)
Specializes in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian