KudoZ home » English to Mongolian » Accounting

тооцоо нийлэх

Mongolian translation: check the due payments with the [тооцоо нийлсэн байгууллага]


07:55 Feb 19, 2009
English to Mongolian translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
English term or phrase: тооцоо нийлэх
"Тооцоо нийлэх" гэсэн үгний орчуулга ердөө олдсонгүй. "To settle accounts" гэж орчуулж байсан боловч биш болоод явчихлаа. Санал байна уу?
Batjavkhaa Batsaikhan
Mongolia
Mongolian translation:check the due payments with the [тооцоо нийлсэн байгууллага]
Explanation:
Ингэвэл өөр байгууллагатай тооцоогоо нийлж шалгасан утга гарч ирж байна.
Selected response from:

Tsogt Gombosuren
Canada
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3to reconcile an accountIndra
3check the due payments with the [тооцоо нийлсэн байгууллага]
Tsogt Gombosuren


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
check the due payments with the [тооцоо нийлсэн байгууллага]


Explanation:
Ингэвэл өөр байгууллагатай тооцоогоо нийлж шалгасан утга гарч ирж байна.

Tsogt Gombosuren
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Native in MongolianMongolian
PRO pts in category: 1

5 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
to reconcile an account


Explanation:
Энэ бол банк ба компани хоёрын хоорондох тооцоог нийлүүлэхийг хэлнэ.

Indra
Native speaker of: Native in MongolianMongolian