Education Market Assessment

Norwegian translation: Vurdering av utdanningsmarkedet

English to Norwegian translations [PRO]
Education / Pedagogy / Education
English term or phrase: Education Market Assessment
Markedsundersøkelse blant skoler/universiteter
Ellen-Marie Kristiansen Ritchie
Norway
Norwegian translation:Vurdering av utdanningsmarkedet
Explanation:
- eller ble den litt for åpenbar? :-)
Selected response from:

Per Bergvall
Norway
Grading comment
Tusen takk for hjelpen, begge to!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Vurdering av utdanningsmarkedet
Per Bergvall
4Analyse av utdanningsmarkedet.
Thomas Skilnand
3Undersøkelse i utdanningsmarkedet
Ivan Eikås Skjøstad


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Vurdering av utdanningsmarkedet


Explanation:
- eller ble den litt for åpenbar? :-)

Per Bergvall
Norway
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Tusen takk for hjelpen, begge to!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Сергей Лузан: 29. Oxford Engelsk-Norsk Ordbook ISBN 82-02-02257
2 days 1 hr

19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Undersøkelse i utdanningsmarkedet


Explanation:
I Norge finnes den årlige studmag-undersøkelsen


    Reference: http://216.239.57.100/search?q=cache:n8DP_J6P2QwJ:www.hist.n...
Ivan Eikås Skjøstad
Norway
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian, Native in Norwegian (Bokmal)Norwegian (Bokmal)

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Analyse av utdanningsmarkedet.


Explanation:
Market assessment er som regel alltid brukt om markedsanalyser.

Thomas Skilnand
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian