KudoZ home » English to Norwegian » Electronics / Elect Eng

inverse-phase filter

Norwegian translation: motfasefilter


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:inverse-phase filter
Norwegian translation:motfasefilter
Entered by: Camilla Aasheim

17:31 Nov 7, 2007
English to Norwegian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: inverse-phase filter
Et slags filter i et høreapparat.
Camilla Aasheim
Norway
motfasefilter
Explanation:
En innretning som filtrerer lydbølger som er i motsatt fase
Selected response from:

Leif Henriksen
Norway
Grading comment
Takk for hjelpen.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1motfasefilter
Leif Henriksen
4invertert fasefilter
Per Bergvall


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
invertert fasefilter


Explanation:
Er du sikker på at dette er en oversettelse du skulle ha påtatt deg?

Per Bergvall
Norway
Specializes in field
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian
PRO pts in category: 95
Notes to answerer
Asker: Hei Per. I retrospekt kan det nok se ut som om dette var litt utenfor mitt fagområde, men når jeg fikk et utdrag av oppdraget (før jeg aksepterte) var det ikke noe som tydet på at det skulle være så mye fremmed terminologi. Men jeg er glad for at jeg får hjelp av dere til å utvikle kunnskapen min.


48 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
motfasefilter


Explanation:
En innretning som filtrerer lydbølger som er i motsatt fase

Leif Henriksen
Norway
Specializes in field
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian, Native in Norwegian (Bokmal)Norwegian (Bokmal)
PRO pts in category: 28
Grading comment
Takk for hjelpen.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bjørnar Magnussen
15 mins