KudoZ home » English to Norwegian » Management

remapping

Norwegian translation: kartlegge på nytt


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:remapping
Norwegian translation:kartlegge på nytt
Entered by: Harald Roald

10:17 Nov 25, 2008
English to Norwegian translations [PRO]
Bus/Financial - Management
English term or phrase: remapping
anyone knows a good Norwegian word for remapping?

se phrase: Why have we remapped?
Harald Roald
Spain
kartlegge på nytt
Explanation:
Hvorfor har vi kartlagt på nytt?
Selected response from:

NO-EN-DE
Norway
Grading comment
mange takk!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3kartlegge på nytt
NO-EN-DE
1omstilling (endringer i organisasjonskartet)
Bjørnar Magnussen


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kartlegge på nytt


Explanation:
Hvorfor har vi kartlagt på nytt?

NO-EN-DE
Norway
Works in field
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian
PRO pts in category: 2
Grading comment
mange takk!

18 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
omstilling (endringer i organisasjonskartet)


Explanation:
I management-sammenheng kan det kanskje være snakk om endringer i organisasjonskartet, dvs. omstillinger i organisasjonen?

når organisasjonskartet endres; når endringene er av varig karakter og i tillegg ; medfører omdisponering av personale og/eller utstyr, ...
www.uib.no/dak/saklister/2001/12-13/120a.htm

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2008-11-25 16:58:46 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

NO-EN-DEs svar passet perfekt til teksten, mener du vel?

Bjørnar Magnussen
Works in field
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian
PRO pts in category: 64
Notes to answerer
Asker: mange takk - det passet perfekt til teksten