KudoZ home » English to Norwegian » Medical: Instruments

housing material

Norwegian translation: kabinettmateriale


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:housing material
Norwegian translation:kabinettmateriale
Entered by: Ingrid Thorbjørnsrud

12:04 Dec 7, 2010
English to Norwegian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / Det ytre laget på en dialysemaskin
English term or phrase: housing material
Denne maskinen har et housing material (oplypropylen), et potting material og silikon som forseglingsmiddel.
Ingrid Thorbjørnsrud
Norway
kabinettmateriale
Explanation:
Kanskje du kan kalle det ytre skallet for kabinett, som på en datamaskin. (Men du mener vel polypropylen?)
Selected response from:

Koen Speetjens
Grading comment
Supert, takk!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +4kabinettmateriale
Koen Speetjens
3overflatemateriale
Joachim Stene


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +4
kabinettmateriale


Explanation:
Kanskje du kan kalle det ytre skallet for kabinett, som på en datamaskin. (Men du mener vel polypropylen?)

Koen Speetjens
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 58
Grading comment
Supert, takk!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Svein Hartwig Djaerff: eller "materiale i kabinettet/huset/maskinhuset"
15 mins

agree  Per Bergvall: Jeg tror kabinett fungerer greit. Skallmateriale ville vært mitt første alternativ, men bare hvis kabinett ikke passer.
1 hr

agree  Hilde Granlund: enig med svein
1 hr

agree  Anne Walseth: Jeg er også enig med Svein.
9 hrs

21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
overflatemateriale


Explanation:
Eventuelt overflatemateriale hvis kabinett ikke passer så bra akkurat her.

Joachim Stene
Norway
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian
PRO pts in category: 20